Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Har avtalt å møte en jeg har snakket med på nettet en stund om å møtes. Men har vært syk og har i tillegg fått en stor kvise, så lurer på om jeg nå bør utsette det. På den ene siden tenker jeg at, kan han ikke ta med litt halvdvask og med en kvise så kan det jo være det samme, på den andre siden har jeg lyst til å gjøre et godt intrykk..og blir jo naturlig nok litt mindre sprudelende når jeg ikke føler at jeg ser så fresh ut... Har prøvd å sminke over kviser før, men synes det da bare blir mye verre... også er jeg opptatt resten av uken, så må utsette det nesten en uke i tilfelle...og hva bruker jeg som unskyldning? Hjelp snarest!!! Om det er noen menn her: jeg hadde ikke bryd meg om han hadde en kvise.... men men kan vel være litt mer kritiske til slikt?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Jeg tror heller menn er mindre kritiske til en eventuell kvise enn hva du selv er. Sannsynligheten for at han ikke legger merke til den i det hele tatt, er overhengende.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Slapp av, menn flest ser ikke slikt i det hele tatt. Men hvis du er slapp i tillegg, så syns jeg du kan spørre om å utsette daten en ukes tid eller mer...? Ville jeg gjort, hvertfall, for det er ikke gøy å være på date og føle seg trøtt, slapp og uggen. Bare si du er syk og at du gjerne vil treffe ham neste uke heller.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Så deilig at vi kan prate litt om kviser og sånn. Tror ikke kvisa er problemet, men om du føler deg 'hemmet' på grunn av den, kan kvisa bli et problem ja!! Hvor stor er den da? Sånn umoden en som tar masse plass og oppmerksomhet, eller bare en liten føflekk?
Gjest Menn Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Nå skal vi ikke lyve heller. Selvfølgelig ser menn kvisen; vi er ikke blinde. Poenget er vel heller at vi ikke bryr oss om den. For meg hadde det i hvert fall ikke spilt noen rolle.
caso Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Nå skal vi ikke lyve heller. Selvfølgelig ser menn kvisen; vi er ikke blinde. Poenget er vel heller at vi ikke bryr oss om den. For meg hadde det i hvert fall ikke spilt noen rolle. Jess, vi ser kvisen og tenker "det der, det er en kvise". Så går vi videre til neste tanke. Er dama søt, ser man på andre heeelt andre ting Håper du gikk på daten, hvis du var i form
aline Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 jeg kunne nok utsatt en date pga sykdom ja, hadde jeg ligget og vært syk og ikke følt meg spesiellt i form, så hadde jeg nok tatt kontakt og sagt akkurat det, at jeg hadde vært syk nå og ikke følte meg helt i form enda, og gjerne ville utsette en uke, så det ble en koselig date og ikke preget av sliten og halvsyk. jeg hadde ikke utsatt en date pga en kvise, selv om jeg helt garantert hadde bannet den opp og ned, og følt at den ble hele meg... likevel skjønner jeg at han ser den, men at han også skjønner hva ei kvise er, og at det ikke sier noe om meg generellt. Hvem har aldri hatt ei eneste kvise? Ganske sikker på at han har hatt sin del selv, og vet at den går bort igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå