Gjest Gjest_Mamma1_* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=503898
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det er ikke SÅ skremmende. Artikkelen sier jo bare det vi har blitt fortalt i alle år: at det gjelder å forsøke å bli foreldre når fertiliteten er på topp, for etter de trede så synker sjansene dramatisk. Jeg synes nesten det er mer skremmende om kvinner ikke er kjent med dette...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg synes nesten det er mer skremmende om kvinner ikke er kjent med dette... Og at menn ikke er kjent med dette. I denne artikkelen var det faktisk mannen som hadde dårlig sædkvalitet. Mange menn tror ikke deres biologiske klokke tikker. Jeg kjenner menn i 30-årene som tenker barn om 10-20 år...
Harlekin Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Dette er vel egentlig ikke noe nytt for oss som er erfarne prøvere, men det er kanskje nytt for de som ikke enda har tenkt på eller har lyst på barn. Det er vel her allmennopplysningen kommer inn. Men ettersom det blir mer og mer vanlig med UFB, blir vel dette allmennkunnskap. Kanskje det kan bli vanlig informasjon å gi hos legen, både for mannen og kvinnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå