Gjest smotti Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei. Noen som vet om noen som leier ut veteranbiler m. sjåfør til bryllup osv i kristiansands området?? Er ikke intresert i limousin... Gjerne med ett tlf nr eller hjemmeside..
mimi82 Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hei jeg vet at det er en annonse i et bryllupsmagasin fra snefridshus, hvis du søker på snefridshus på google, så får du opp hjemmesiden de sin som første treff, gå inn på den, og under aktuelt finner finner du en link som heter sørlandsbryllup, trykk på den og så får du åpnet magasinet, husker ikke hvilken side annonsen er på, men det er bare til å lete seg fram. Håper det var til litt hjelp:-)
Gjest smotti Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Men er mest på utkikk etter en bil med tak, da cab blir noe ugreit ved lengre tranport etapper.....
Gjest Bridetobee Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Jeg er også kommende brud fra Kristiansand som er i samme situasjon som deg. Er ute etter en veteranbil /gammel bil med tak over... Er jo helt umulig å oppdrive i området har jeg føleelsen a, så jeg henger meg på denne tråden og følger med om det kommer noen gode tips ;-) Sier også selvfølgelig fra om jeg kommer over noe selv...
Alyssa Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Hva med å kontakte Agder motorhistoriske Klubb http://www.a-m-k.net/index.php ? HER finner du oversikt over en del veteranbilklubber i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå