Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor jeg kan gå for å få rådgivning/veiledning/coaching, altså hjelp til å ta riktig valg med tanke på studieretning(det står altså mellom 2-3 valg, som er relativt nært relatert til hverandre, men som det ikke går ann å kombinere) .

Jeg trenger ikke mer informasjon om selve studiet, det har jeg masse av. Jeg har snakket med folk på skolene og fått det jeg trenger.

Men jeg er som sagt usikker på hva som vil være det riktige valget for meg......

Har sett litt på coach'er, men det er fryktelig dyrt og inkluderer ofte personlighetstester/interessetester(som jeg ikke er så interessert i ...) . Noen andre tips? Har noen prøvd å gå til coaching-studenter(som er under utdanning)? de er litt billigere....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - jeg holder på å studere coaching.

Til daglig er jeg kursleder på et kurs for arbeidssøkere. En del av min oppgave som coach/kursleder er å veilede og snakke med deltakerne for å hjelpe dem til å ta noen valg. Jeg er fortsatt under utdanning, men har fullført og bestått første del av grunnstudiet - hvor praksisoppgaven bl.a. gikk ut på å gjennomføre coachingtimer/samtaler.

Dersom du har lyst kan jeg coache deg pr telefon. Jeg tar selvsagt ikke noe for dette, for meg er det god trening. Kanskje kan du få hjelp til å sortere/velge?

Ta kontakt på msn hvis du vil?

Jeg avventer svar her i debatten...

Forøvrig er jeg ikke enig i dette med kostnadene. Det ligger utrolig mye arbeid bak en god gjennomføring av coaching, og her snakker vi ikke bare om en times prat på "kammerset".... Du får profesjonell og effektiv hjelp. Sjekk evt ut hva du får for pengene ved å kontakte en proff coach og be om beskrivelse av "varen".

WePs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...