Gå til innhold

hvor bestille fly billig til Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har tips til bestilling av billige flybilletter til Thailand? Søker jeg på SAS og KLM får jeg opp priser på 40.000 + for 2 voksne og 2 barn... Vet at man får billigere billetter - men hvor leter jeg?

På forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Når skal du dra? Har du prøvd finn.no ?

Skrevet

det er lenge til. Om et år eller to..

prøver bare å finne ut hvordan man budsjetterer dette..

Skrevet
det er lenge til. Om et år eller to..

prøver bare å finne ut hvordan man budsjetterer dette..

Når på året vil være en viktig parameter. Jeg fikk billetter til Thailand i mai for litt over 6000 kroner mens en kollega som skal dit i julen må ut med 12.500 kroner.

Skrevet

Det var dumt.. Tenkte å reise i julen.. Da må vi revurdere.. Det blir mye penger med 2 barn og 2 voksne..

Gjest reiseglad
Skrevet
Det var dumt.. Tenkte å reise i julen.. Da må vi revurdere.. Det blir mye penger med 2 barn og 2 voksne..

Hvis du bestemmer deg tidlig for å reise, så bestill allerde i slutten av desember året før, og bruk da rutefly, ikke charter. Da burde du komme under et "anstendig" beløp. Klarer du å få tre uker ferie, slik at du kan reise rundt 12. desember eller litt før, så er det mulig å få billigere billetter...

Skrevet
Her pleier jeg alltid å se før jeg bestiller reiser, jo lengre før man bestiller jo mer sannsynlig er det for at man finner billige billetter! ;)
  • 3 uker senere...
Skrevet
Hei.

Noen som har tips til bestilling av billige flybilletter til Thailand? Søker jeg på SAS og KLM får jeg opp priser på 40.000 + for 2 voksne og 2 barn... Vet at man får billigere billetter - men hvor leter jeg?

På forhånd tusen takk!

Fra i sommer starter et nytt selskap flyvninger fra Gardermoen direkte til Krabi.. de heter Krabi airways.. hjemmesidene er ikke helt klare enda, men regner med de er fullt operative om ikke lenge.. De regner med å ligge på en ca pris 6600 kr t/r. På slike flyvninger pleier det være greie priser for barn. Skulle nok uansett klart å finne en pris under 40 000 til deg ;)

• 3 uker senere...
Gjest OleJohan
Skrevet

Jeg besstilt hotellrom på www.thaiguiden.no

de har også flybilletter, men åssen prisene er der vet jeg ikke.

Skrevet

seat.24. Sjekk også med Turkish airlines og Aeroflot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...