Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 La oss leke en lek. I dette innlegget så er bare lov å skrive med smilies. Nesten da, vi skriver vanlig, men bytter ut "hovedordet" med en smiley For eksempel sånn: Jeg drikker :kaffe: , mens jeg :lese: på KG. Jeg skal snart
trulta_ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har nettopp middag, . I kveld skal jeg , ser litt mer sånn ut når jeg holder på.
Monarabb Skrevet 21. februar 2008 #4 Skrevet 21. februar 2008 I dag tok jeg til jobb. Etter jobb skal jeg ta for å litt mat slik at jeg har noe å til middag i dag! Etter det skal jeg slik at jeg kan spise i kveld med litt god samvittighet!
Wonders Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 I natt en gang jeg flere ganger. etter hver gang, og :cry: en skvett. Veldig slitsomt å ikke være i form. ble det utpå dagen når jeg ikke lenger. Ellers jeg om bedre form i dag. Er jo så siden alt bare kommer opp igjen.
DDuck Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 I dag har jeg klippet masse :hår: . Så jeg til sentrum og litt. Senere skal jeg å før jeg skal hjem å og gjøre litt Så blir det
mia83 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 I helgen har jeg vært i Oslo. Har og og og . Har vært både og
Eplekake Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Jeg må jammen når jeg :lese: disse morsomme innleggene av dere kreative på KG, og det er godt å ha noe å av når man ligger på sofaen etter en lang natt med og :banantroll: og alt for mye og enda litt mer og føler seg litt
DDuck Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 (endret) og og i helga ser jeg? Helga mi bestod av å jobbe der alle drikker og og når noen drikker for mye blir de og vil bare :slåss: så da måtte jeg og . Der jeg jobber hadde vi en stor festival som foregikk utendørs og på natta ble det -4grader så da jeg. Itillegg har jeg hatt et hel***** pga en visdomstann som vil ut. I går var jeg så sliten etter helga at jeg bare Men jeg regner med mange hadde det værre enn meg i går og lå å hele dagen Endret 28. april 2008 av dinedama
Wonders Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Det var da fælt så mange som seg her inne da.
The Kitten Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 Jeg gleder meg til kommer med til meg.
mia83 Skrevet 1. februar 2009 #12 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er men kan ikke ennå. Skal hjem til om 2 timer. Da skal vi frokost sammen før jeg skal få meg litt :søvn:
Pingting Skrevet 22. mai 2009 #17 Skrevet 22. mai 2009 Jeg godt av denne tråden, og tenker at det var en god . Jeg sitter ved og jobber litt med studiene . Egentlig er jeg bare , men har mye ågjøre, så det må nok til! For å holde meg våken hører jeg også på musikk på Spotify, det fungerer fint for skapmusikk . Ellers er jeg fordi jeg skal hjem til snart, da blir det nok og og kanskje litt og selvfølgelig og sikkert litt eeeeh ja...
The Kitten Skrevet 23. mai 2009 #18 Skrevet 23. mai 2009 I dag har jeg drukket masse Jeg har i Jeg har og drukket Nå skal jeg her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå