Gå til innhold

Smiley-praten

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss leke en lek. I dette innlegget så er bare lov å skrive med smilies. Nesten da, vi skriver vanlig, men bytter ut "hovedordet" med en smiley

For eksempel sånn:

Jeg drikker :kaffe: , mens jeg :lese: på KG. Jeg skal snart :sove:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp :spise: middag, :fisk: .

I kveld skal jeg :trene: , ser litt mer sånn ut :kaklehone: når jeg holder på.

Skrevet

I dag tok jeg :buss: til jobb. Etter jobb skal jeg ta :buss: for å :handle: litt mat slik at jeg har noe å :spise: til middag i dag! Etter det skal jeg :trene: slik at jeg kan spise :sjokolade: i kveld med litt god samvittighet!

• 2 måneder senere...
Skrevet

I natt en gang :spy: jeg flere ganger. :tanpuss: etter hver gang, og :cry: en skvett. Veldig slitsomt å ikke være i form.

:kokk: ble det utpå dagen når jeg ikke :spy: lenger.

Ellers :pls: jeg om bedre form i dag. Er jo så :spise: siden alt bare kommer opp igjen. :sur:

Skrevet

I dag har jeg klippet masse :hår: . Så :reise: jeg til sentrum og :shoppe: litt. Senere skal jeg :reise: å :trene: før jeg skal hjem å :spise: og gjøre litt :husarbeid:

Så blir det :humpe::lur:

Skrevet

I helgen har jeg vært i Oslo. Har :shoppe: og :spise::is: og :danse: og :digge: . Har vært både :regn: og :sol:

Skrevet

Jeg må jammen :hoho: når jeg :lese: disse morsomme innleggene av dere kreative :sexy: på KG, og det er godt å ha noe å :fnise: av når man ligger på sofaen etter en lang natt med :skaal: og :banantroll: og alt for mye :vin: og enda litt mer :ol: og føler seg litt :spy:

Skrevet (endret)

:ol: og :vin: og :danse: i helga ser jeg? :)

Helga mi bestod av å jobbe der alle drikker :vin: og :danser: og når noen drikker for mye :perebrus: blir de :spy: og vil bare :slåss: så da måtte jeg :kjefte: og :rope:. Der jeg jobber hadde vi en stor festival som foregikk utendørs og på natta ble det -4grader så da :fryser: jeg.

Itillegg har jeg hatt et hel***** :tannverk: pga en visdomstann som vil ut.

I går var jeg så sliten etter helga at jeg bare :sove:

Men jeg regner med mange hadde det værre enn meg i går og lå å :spy: hele dagen :lur:

Endret av dinedama
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Det var da fælt så mange som :kose: seg her inne da.

Skrevet

Jeg gleder meg til :nisse: kommer med :gave: til meg.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er :Gjesp: men kan ikke :sove: ennå. Skal :reise: hjem til :bigfoot: om 2 timer. Da skal vi :spise: frokost sammen før jeg skal få meg litt :søvn:

Skrevet

Jeg drikker :kaffekopp: fordi jeg :sove: dårlig i natt.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg :Gjesp: fordi jeg skal snart :sove:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg drikker :kaffekopp: selv om jeg heller vil :skaal: og :danser:

Skrevet

Jeg skal snart :sove: selv om jeg burde :dusje: først

Skrevet

Jeg :ler: godt av denne tråden, og tenker at det var en god :idesmil:. Jeg sitter ved :hallo: og jobber litt med studiene :opplyser:. Egentlig er jeg bare :sleeping:, men har mye ågjøre, så det må nok :kaffekopp: til! For å holde meg våken hører jeg også på musikk :plystre: på Spotify, det fungerer fint for skapmusikk :flau:.

Ellers er jeg :bolledeig: fordi jeg skal :kosteskaft: hjem til :flagg: snart, da blir det nok :klemmer: og :kaklehone: og kanskje litt :sol: og selvfølgelig :skaal: og sikkert litt :sengekos: eeeeh ja...

Skrevet

I dag har jeg drukket masse :kaffekopp:

Jeg har :reise: i :sol:

Jeg har :spise: og drukket :vin:

Nå skal jeg :hallo: her.

• 3 år senere...
Skrevet
:kaffekopp: flere her inne? :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...