Gå til innhold

Han skulle tenke ferdig

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret!
Skrevet

Jada, vi prater mye om eksene våre her på KG, og jeg er desverre ikke unntaket!

Vi blir ikke helt ferdige med hverandre. Han sier han er (også sier han det er forsvar), også er vi venner også faller vi for fristelsen til å ha gode stunder med nærhet. Han gikk, og hovedgrunnen var vel i bunn og grunn at han fikk panikk, og ikke visste om det var dette resten av livet..stresset på en del ting han måtte finne ut av etc, og sier han ikke har nok følelser for meg (vi er begge passert 30)..Vært sammen i to år, samboere i 1,5.

Men så har vi en så unik connection, vi har alltid vært ærlige med hverandre etc etter bruddet. Forrige helg hadde vi en hel dag sammen, med masse nærhet og hadde det som i gode gamle dager. Dagene etter er kommunikasjonen overfladisk, men fin.

Til slutt spør jeg han om hvilken sfære vi egenetlig befinner oss i, og vi prater. Han sier det er en del av oss som er så fin, og en del som ikke er det (nemmelig den at han ikke klarer nærhet hele tiden nå)... Så sier jeg at for å finne ut, må vi velge om vi ønsker å ha kontakt for å se, ellers har jeg vel for mye følelser til å ta vennskapspakken. Han sier han er trøtt og i dårlig humør, og finner seg selv i forsvar nå. Han ville tenke på det, også ringe meg tilbake når han var ferdigtenkt!.

OK, greit nok.

Et par dager etter ringer han, og inviterer meg på tur. Jeg tenker at det er fair av han å 'gi nok et avslag' face to face, og blir med på en spaserstur. Vi går og går, i halvannen time, men han sier ingenting om det.. (han er en mann mer av handling enn av ord). Gir meg en klem når vi skilles, og sier 'vi snakkes'..

Neste dag sender han meg melding og sier jeg bare må låne bilen om jeg trenger etc...

Var dette hans non verbale måte å si at han vil være i denne fasen litt til, eller var det for å være en 'nice guy?' Any advices? Jeg orker ikke ta denne følelsesladede, hva mente du samtalen en gang til. Jeg var tydelig, og trenger ikke stave ting for denne fyren. Men ble jeg forvirret? ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje han ringte for å be deg på den turen for å sjekke litt etter hva han følte når han var med deg. Det kan hende han hadde tenkt masse, og kommet frem til to ting. Og den turen kan ha hjulpet han til å vite hvilken vei han skal gå. Det er kanskje grunnen til at han ikke sa noe om akkurat det du håpet at dere skulle snakke om på turen. Tror han kanskje gikk og kjente litt på enkelte ting ved å være sammen med deg.

At han sendte en melding dagen etter, er jo kanskje et tegn for at han går den veien du vil at han skal gå. Vet ikke om dere hadde snakka om dette med bilen og det var casual at han sendte den meldingen, eller om det kom fra ingen steder og han brukte det som unnskyldning til å sende melding. Uansett, gi han tiden han trenger, men ikke for mye. Han er en mann av handling, sier du. Ja da må du se etter om hans handlinger gir noe signaler. Men vi kan mistolke handlinger og signaler, så det er egentlig best å få hørt det fra han hva han ønsker. Men ikke mas heller, for han trenger tid til å tenke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...