Gå til innhold

Kysse brudens fot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg nå med verdens nydligste dame.Er det slik at ut på kvelden,at det er vanlig å ta av bruden skoen,holde henne under foten og gi henne et kyss på tærne/foten?Er det ekstra stas for bruden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal gifte meg nå med verdens nydligste dame.Er det slik at ut på kvelden,at det er vanlig å ta av bruden skoen,holde henne under foten og gi henne et kyss på tærne/foten?Er det ekstra stas for bruden?

Om det er ekstra stas for bruden, det får vel bruden selv svare på. Har aldri vært vitne til det du forteller, men mangt og mye kan jo skje på bryllupsfesten :)

Skrevet

Det har jeg aldri sett eller hørt om før.

Skrevet

Aldri noen sinne hørt om det, og tror heller ikke det ville vært favorisert. Etter å ha gått i de samme skoene i kanskje 12 timer hehe..

Skrevet

Aldri hørt om. Og nei, jeg hadde ikke syntes det var stas i det hele tatt...

Skrevet

heh - det var kanskje litt spesielt??

Skrevet

Har aldri hørt om det og min sambo kan bare glemme å nærme seg mine tær. Særlig hvis jeg har tråkka i de samme skoene hele dagen. ;)

Skrevet

Hmm, aldri hørt om..

Det blir ikke gjort med oss når den tid kommer iallefall! For det første kan jeg ikke se for meg det er hyggelig for meg eller han at han skal susse på min svette fot som har vært klam inni en sko i maaange timer...

For det andre vet han at jeg synes tær er en sær ting, og liker ikke spesielt godt at han tar på de - og hadde han prøvd å kysset på de hadde jeg trukket til meg foten....

Nei, her kysses det de andre ting enn tær/fot... :)

Skrevet

Har heller aldri hørt om dette før, og ville ikke likt at mannen min gjorde dette. Ville bare synes det var veldig spesielt.

Skrevet

Jeg ville nok ikke likt det... har ikke noe spesielt til overs for tær... verken mine eller andre sine..

Men andre kan jo like det så du må jo nesten bare høre med sdin kommende frue :)

Skrevet

Kanskje ts blander dette sammen med brudgommen gjerne planter en kyss på foten når han tar av strømpebåndet som skal kastes til de ugifte mannfolkene? Det er jo ikke en norsk skikk såvidt meg bekjent..

Skrevet

Hørtes litt sært ut... prater vi fotfetish her kanskje?

Skrevet

Ikke jeg heller.

Skrevet
Kanskje ts blander dette sammen med brudgommen gjerne planter en kyss på foten når han tar av strømpebåndet som skal kastes til de ugifte mannfolkene? Det er jo ikke en norsk skikk såvidt meg bekjent..

Det høres ut som en temmelig teit skikk.

Skrevet

Det var det samme jeg tenkte på :)

Men sånn ellers, føtter er ekkle, så (hvis jeg skulle giftet meg) hadde han ikke under noen omstendigheter fått kysset foten min, tror jeg.. Han vet dessuten at jeg ikke liker føtter da, så han ville ikke prøvd seg :gjeiper:

Skrevet

Det hadde nok blitt masse fotkyssing på meg om jeg skulle giftet meg. :sjenert: Men jeg tror han hadde foretrukket å ta det på bryllupsnatten.. :fnise:

Skrevet
heh - det var kanskje litt spesielt??

Spesielt? At jeg ikke vil at noen skal kysse føttene mine? Spesielt klamme såre svette føtter som har gått i vonde sko en hel dag?

Jeg synes føtter er ekle, og jeg kjenner mange som synes det samme. Så nei, det er ikke spesielt.

Gjest Eline80
Skrevet

Har sett det flere ganger på bl.a. "Americas funniest videos" og andre sånne program, der denne kyssingen ikke gikk helt som planlagt. Kan ikke si jeg har hørt at det er veldig vanlig i Norge :)

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Skrevet

Nei kyss meg overalt, men føttene mine vil jeg gjerne ha for meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...