Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på SN på leting etter DiorShow mascaraen, men de har den ikke svart. Bare en som kalles "Diorshow unlimited mascara" og den har en helt annen børste.

Det jeg liker med Dior Show er at den gir tykke, fine vipper, så har dere noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest StearinPikken
Skrevet

Helena Rubenstein - Lash Queen er fantastisk :)

Skrevet

YSL Faux Cils er helt klart den beste volummascaraen jeg har prøvd. :)

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Var på SN på leting etter DiorShow mascaraen, men de har den ikke svart. Bare en som kalles "Diorshow unlimited mascara" og den har en helt annen børste.

Det jeg liker med Dior Show er at den gir tykke, fine vipper, så har dere noe å anbefale?

De har den i svart vannfast da. Det er jo den beste :O)

Skrevet

Jeg liker diorshow, men den vannfaste er jo helt forferdelig. Drysser mengder.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Jeg liker diorshow, men den vannfaste er jo helt forferdelig. Drysser mengder.

Hmm.. Den drysser ikke på meg. Kanskje forskjellig fra person til person da.

Skrevet

Maxfactor masterpiece max! Eller den vanlige Maxfactor masterpiece, den gir litt mindre volum.

Skrevet
Helena Rubenstein - Lash Queen er fantastisk :)

Lash Queen er ikke fantastisk mener du.

Hypnose fra Lancôme og volum-maskaraen fra YSL er fantastiske

Skrevet

Hypnose er ikke fantastisk. YSL sin hadde vært god om det ikke smittet så veldig av. Lash Queen er best. :jepp:

Gjest lillebøll
Skrevet

Har en fra Clinique.. Hva heter den da. Er bedre en Hypnose fra Lancôme som jeg brukte sist.

Gjest StearinPikken
Skrevet

Hypnose er god, men ikke best. Den sitter for godt og ødelegger vippene, selv den som ikke er vannfast. Amplicils er mye bedre og gir mer volum.

Faux Cils er ekstremt parfymert og det er umulig å få bøy i vippene. Lash Queen gir fint volum uten å klumpe, selv når den går mot slutten. Børsten er passe stor og deler vippene og den sitter godt, men er ikke vanskelig å få av. Så Lash Queen er etter min mening vinneren uten tvil. Jeg bruker forresten den vannfaste versjonen og har ikke prøvd den som ikke er det.

Skrevet
Faux Cils er ekstremt parfymert

Det er nok relativt. Jeg har migrene og er svært følsom for lukter og har aldri reagert på den.

Gjest StearinPikken
Skrevet

Det er det nok. Selv har jeg ikke reagert noe særlig, men når jeg lukter mascaraen min en stund etter jeg har påført den så er det nok for meg. Men nå var ikke det hovedgrunnen til at det ble med den ene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...