Gjest Starya Skrevet 30. april 2003 #1 Skrevet 30. april 2003 Guttungen har funnet videoen med opptak av Cats, så nå sitter jeg her og nynner. :D Fin den, ja?
Silfen Skrevet 30. april 2003 #2 Skrevet 30. april 2003 Jeg har sett Cats i London og den er absolutt verdt å ta en titt på, ja.
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #3 Skrevet 30. april 2003 Jeg har også sett Cats i London og jeg har såååå lyst til å se på når de kommer til Oslo i november?!
Gjest Betty Blue Skrevet 30. april 2003 #5 Skrevet 30. april 2003 Jeg så Cats i Hamburg for 12 år siden.. Det gjorde inntrykk!
Ingeborg Skrevet 1. mai 2003 #6 Skrevet 1. mai 2003 Synes også Cats er herlig, Rum Tum Tugger er min favoritt. Artig anekdote: Musikalen baserer seg på en liten diktsamling som heter "Old Possum's book of practical cats" av T.S. Eliot (er det T.S.? Tror det. Eliot, i hvert fall). Garanterer ikke for at dette er sant, men jeg hørte en gang at forfatteren hadde nedfelt i testamentet sitt at Disney-konsernet ALDRI måtte få klørne i kattene hans! Og når jeg tenker på hva Disney har klart å gjøre ut av det greske heltesagnet om Herkules, skjønner jeg ham jo godt....
-Fisken- Skrevet 2. mai 2003 #7 Skrevet 2. mai 2003 Akkurat nå er det lite jeg gleder meg mer til enn å se Cats når den kommer til Olso I november! Også er det jo ekstra gøy når det er med de engelske danserne. De er utrolig flinke! :D
Gjest Starya Skrevet 2. mai 2003 #8 Skrevet 2. mai 2003 Oslo, ja. Det kan jeg glemme. Lastet forresten ned noen av låtene, men poden var ikke fornøyd. Det var nemlig ikke de samme som sang som på den videoen. Det likte han ikke.
Catzy Skrevet 4. mai 2003 #9 Skrevet 4. mai 2003 Har både videoen og cd'en med Cats, og det er forskjellige sangere, ja. Og et par av sangene er annerledes, f.eks. sangen om MungoJerry & Rumpleteaser. Og på cd'en er det en sang som ikke er med i videoen, og omvendt. Så jeg er SUPERSPENT på hvordan det blir på konserten i november. Har billetter til premiereforestillingen, og gleder meg masse!!! Fikk aldri sett det i London, hadde ikke råd til å kaste meg på noe fly da nyheten om at det skulle legges ned kom. Så jeg ble kjempeglad da jeg så reklamen for det for noen uker siden. Gleder meg, gleder meg, gleder meg! Catzy :D
Linemor Skrevet 4. mai 2003 #10 Skrevet 4. mai 2003 Jeg har kjempe lyst til og se den, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd og skaffe billetter. kanskje fordi ingen ville være med. og memories er kjempe nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå