smaksløk Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Prøver å åpne Word, (har Vista og nyeste versjon av Word), så popper det opp følgende: " Får ikke tilgang til tjenesten Windows Installer. Dette kan skje hvis Windows Installer ikke er skikkelig installert. Kontakt støtte personell hvis du trenger hjelp." Så ja, da gjør jeg det da...kontakter dere, for jeg har ikke peiling på hva som kan være galt! Har ikke hatt noen problem med dette før. Kan heller ikke tenke meg at jeg har gjort noen endringer på dataen heller som kan ha ført til dette...Noen som kan hjelpe?
smaksløk Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2008 Vær så snill! Ingen som vet? Det eneste støtte personellet jeg vet om er dere....
Smigul Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Ville prøvd å reinstallere word filene dine blir ikke borte.....
smaksløk Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2008 Av en eller annen grunn fikk jeg det til å virke igjen. Aner ikke hva jeg gjorde som fiksa det, men nå virker det i det minste! Data er noe rare saker... Takk for svar Smigul!
Kamikatze Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Last ned Windows Installer fra sidene til microsoft, da vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå