Gå til innhold

Vibrator søkes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Er en av de som gjerne vil kjøpe meg ny vibrator.

Vil ha en såkalt Hi-tech vibrator. Men det finnes så mye likt der ute, og etter å ha bladd gjennom bilder og artikler om både kaniner og delfiner mister jeg litt motet.. :)

Er det noen av dere der ute som kan anbefale meg en sådan? Ala Mr. Rabbit? Er den fortsatt et bra kjøp, eller vet dere om noe dere synes er bedre?

Trenger ikke å være vanntett, men kan være det.

Alle forslag tas imot med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bifilia
Skrevet
Hei :)

Er en av de som gjerne vil kjøpe meg ny vibrator.

Vil ha en såkalt Hi-tech vibrator. Men det finnes så mye likt der ute, og etter å ha bladd gjennom bilder og artikler om både kaniner og delfiner mister jeg litt motet.. :)

Er det noen av dere der ute som kan anbefale meg en sådan? Ala Mr. Rabbit? Er den fortsatt et bra kjøp, eller vet dere om noe dere synes er bedre?

Trenger ikke å være vanntett, men kan være det.

Alle forslag tas imot med takk.

Mr. Rabbit er en sikker vinner, gjør sakene for meg. Har ikke testet ut noen andre de siste åra.

Skrevet

Tusen takk. da har jeg kommet et steg nærmere :)

håper flere også er villige til å hjelpe meg.

Skrevet

Er klar over at dette kanskje er et litt intimt spørsmål, og har klart å begrense spørsmålet mitt litt.

Har nå to som står litt ekstra høyt på lista, nemlig:

den som er nevnt over her,

Rampant Rabbit - lilla (Silent spur) eller

Rampant Rabbit - rosa (Silent spur).

Ser det også har kommet en litt billigere utgave:

Love muscle freezy vib.

Prisen har ikke så mye å si. Vil fortsatt ha tilbakemeldinger! :)

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte denne for en lliten stund siden og den er suuuper!! xxxx

Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar. Dette hjalp mye :)

Gjest Gjest_June_*
Skrevet (endret)

Jeg sverger til Rabbit vibratorer. De gir meg akkurat den stimuli jeg trenger både vaginalt og på klitoris.

Bare husk å kjøpe med glidemiddel i tilfelle du kjøper en av silikon eller annet mykt materiale da de har en tendens til å "stjele" litt fuktighet fra vagina. Best når det glir uten motstand! ;)

Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod)

Endret av Trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...