Gjest Camelia Skrevet 19. februar 2008 #21 Del Skrevet 19. februar 2008 Den ordlista var super lillemy!! Noe sånt har jeg savnet lenge!!! Takk for masse gode tips også. Så bra Elfrida, da skal jeg sjekke ut den og! Gleder meg og litt spent til å begynne å prøve ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 22. februar 2008 #22 Del Skrevet 22. februar 2008 Idag laget jeg spinatgryta til Aislin. Den ble veldig god! Litt uvant med en gang, men ble bare bedre og bedre. Valnøttene, osten og sitronpepperen var det 'lille ekstra' som bare løftet det. Kjempegodt. Jeg serverte fullkorns nanbrød til. Jeg kan og si jeg brukte Sans sin nye creme fraiche, med bare 10% fett i. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 26. februar 2008 #23 Del Skrevet 26. februar 2008 Idag laget jeg spinatgryta til Aislin. Den ble veldig god! Litt uvant med en gang, men ble bare bedre og bedre. Valnøttene, osten og sitronpepperen var det 'lille ekstra' som bare løftet det. Kjempegodt. Jeg serverte fullkorns nanbrød til. Jeg kan og si jeg brukte Sans sin nye creme fraiche, med bare 10% fett i. Anbefales! Så bra! Jeg synes det var uvant med en gang jeg smakte. Men den blir bare bedre og bedre. Tror jeg må lage den til middag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 29. mars 2008 #24 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har kjøpt den store vegetarkokeboken, og jeg må si den virker veldig bra! Har lest igjennom boka, og skummet oppskriftene. Mye bra tips og informasjon, og lekre oppskrifter. Gleder meg til å prøve oppskrifter! Skal rapportere igjen når jeg har prøvd litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå