Gjest irrhøna Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Trener 7-8 ganger i uken - noen dager 2 pass. Styrketrening og kondisjonstrening. Har ca 7 kg som jeg må gå ned på kort tid (ca 8 uker) - kan jeg da kaste meg på en pulverkur og da ta evt proteintilskudd i tillegg (for muskelmassen)? Eller blir det for tøft for kroppen slik at jeg ikke får maksimalt utbytte av treningen? Noen som vet?
Kptpower Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Trener 7-8 ganger i uken - noen dager 2 pass. Styrketrening og kondisjonstrening. Har ca 7 kg som jeg må gå ned på kort tid (ca 8 uker) - kan jeg da kaste meg på en pulverkur og da ta evt proteintilskudd i tillegg (for muskelmassen)? Eller blir det for tøft for kroppen slik at jeg ikke får maksimalt utbytte av treningen? Noen som vet? Det er fullt mulig å gå ned 7 kg i løpet av 8 uker, det spørs litt hvor overvektig du er da. Går du med kaloriunderskudd med 500 per dag så vil du gå ned 1 kg hver 14 dag. ca ca... Jeg ville IKKE gått på pulverkur hvis jeg var deg. Blir kaloriunderskuddet for stort vil kroppen gå i sparemodus og tviholde på fettet og sette ned forbrenningen.
~Bolla~ Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Hvorfor skal du ta pulverkur? Så mye som du trener vil det, med mindre du har en eller annen spesiell sykdom, ikke være vanskelig å gå ned i vekt ved å spise normalt. Det høres veldig merkelig ut om du trener så ofte jevnlig, spiser normalt og likevel har endel kilo å ta av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå