Gå til innhold

Algarve-kysten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å reise til Algarve-kysten ilag med typen min i september måned.. Anbefalingar på plassar å bu eller severdigheter å besøke eller sånt? :icon_smile:

Uteplassar vi kan besøke? Tenkte å vere vekke ei veke til 10 daga..

=)

Kan noken hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du fikk det med deg, men tvnorge hadde et program om algarve kysten i kveld. Hit og dit heter det, de tok for seg forskjellige destinasjoner, men blandt annet en del om algarve kysten. Hvis du ikke fikk det med deg, kanskje det går i reprise en dag?

De anbefalte å leie bil, og kjøre innom flere av de koselige småbyene. Det var utrolig mange flotte strender, hun surfet, var på noe safari greier...husker desverre ikke mer...har ikke vært der selv.

Skrevet
Vurderer å reise til Algarve-kysten ilag med typen min i september måned.. Anbefalingar på plassar å bu eller severdigheter å besøke eller sånt? :icon_smile:

Uteplassar vi kan besøke? Tenkte å vere vekke ei veke til 10 daga..

=)

Kan noken hjelpe?

Da MÅ du dra til Tavira. Jeg var der nå i desember, og det er såå fint der. Var nede ved strandkanten på en resturant og spiste hummer. Såå bra :D

Skrevet
Vet ikke om du fikk det med deg, men tvnorge hadde et program om algarve kysten i kveld. Hit og dit heter det, de tok for seg forskjellige destinasjoner, men blandt annet en del om algarve kysten. Hvis du ikke fikk det med deg, kanskje det går i reprise en dag?

De anbefalte å leie bil, og kjøre innom flere av de koselige småbyene. Det var utrolig mange flotte strender, hun surfet, var på noe safari greier...husker desverre ikke mer...har ikke vært der selv.

Eg såg det programmet, men lurte på om noken hadde erfaringar om Algarve-kysten.. Virka veldig fint der, har vurdert ein del plassa, men no har eg lyst å reise dit.. :)

Skrevet

helt enig, Tavira er et kjempefint sted. Anbefaler å leie bil og kjøre rundt, var også i Lagos (ok, ikke noe spesielt), Sagres og Monchique (nydelig!). Vi var der i 1 uke, fikk billige flybilletter et par uker i forveien og ordna resten selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...