Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få flat mage ? Vil ha det.. Vet det tar tid. Men , hvordan skal jeg trene , hvor ofte , og hvordan skal jeg trene ? og hva kan jeg ikke spise , og hva er bra å spise når du vil bli kvitt magefettet ?:) Trenger ganske mye hjelp. Blir aldri kvitt den.. Trener pilates hjemme. har fitnessball. Men blir liksom ikke fast. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan få flat mage ? Vil ha det.. Vet det tar tid. Men , hvordan skal jeg trene , hvor ofte , og hvordan skal jeg trene ? og hva kan jeg ikke spise , og hva er bra å spise når du vil bli kvitt magefettet ?:) Trenger ganske mye hjelp. Blir aldri kvitt den.. Trener pilates hjemme. har fitnessball. Men blir liksom ikke fast. Hjelp?

For å få fast mage må du få ned fettprosenten din.

Hvordan er du ellers?

Hvis du er "tynn" ellers så ville jeg anbefale deg å se på kostholdet ditt å begynne med styrketrening. Jeg ville også ha trent litt fettforbrennende kardio etter styrketrening ( svømme, jogge, sykle)

For å få ned fettprosenten din må du begynne å spise mer riktig. Et sammensatt kosthold med NOK RIKTIG FETT, masse proteiner, og kutte ut mettet fett så mye som mulig. Holde deg til utskeielser en gang i uka (og da mener jeg ikke mye utskeielse)

Spør litt mer konkret så kan jeg gi flere råd hvis du ønsker

Skrevet

Beyonce har avslørt sin hemmelighet: Ete agurk. Og stortsett bare det. Enn så mye som hun er i aktivitet..

Jeg har relativt flat mage, men jeg gidder ikke være "deffa" hele tiden å bare ete agurt. Livet er for kort til det..

Skrevet
For å få fast mage må du få ned fettprosenten din.

Hvordan er du ellers?

Hvis du er "tynn" ellers så ville jeg anbefale deg å se på kostholdet ditt å begynne med styrketrening. Jeg ville også ha trent litt fettforbrennende kardio etter styrketrening ( svømme, jogge, sykle)

For å få ned fettprosenten din må du begynne å spise mer riktig. Et sammensatt kosthold med NOK RIKTIG FETT, masse proteiner, og kutte ut mettet fett så mye som mulig. Holde deg til utskeielser en gang i uka (og da mener jeg ikke mye utskeielse)

Spør litt mer konkret så kan jeg gi flere råd hvis du ønsker

Ja , jeg er sånn helt normal . Men vil bli kvitt magen og litt på rumpe og lår , men det går vel etterhvert det vist jeg trener styrketrening og kondisjon.

Spiser nok ikke riktig nei , vet ikke helt hvordan jeg skal spise. Spiser ganske mye paprika da. Bruker olivenolje til maten , og spiser egg . Men så blir det vel litt for mye mettet fett da.. Hvor ofte i uken skal jeg trene ? Er det noe mer du trenger å vite :) ?

Skrevet
Ja , jeg er sånn helt normal . Men vil bli kvitt magen og litt på rumpe og lår , men det går vel etterhvert det vist jeg trener styrketrening og kondisjon.

Spiser nok ikke riktig nei , vet ikke helt hvordan jeg skal spise. Spiser ganske mye paprika da. Bruker olivenolje til maten , og spiser egg . Men så blir det vel litt for mye mettet fett da.. Hvor ofte i uken skal jeg trene ? Er det noe mer du trenger å vite :) ?

Alstå, du har fett der de fleste kvinner lettest får fett. Rumpe, lår og hofter sikkert. I tillegg ønsker du en flat mage.

Da er svaret det samme som i stad. Fettprosenten må ned.

Det jeg ville gjort er å lagt meg på et lite kaloriunderskudd hver dag, dette er litt avansert, men finnes endel slike kalkulatorer på nett. Ett underskudd på f.eks. 400 kalorier mot forbrenning vil gjøre slik at du vil gå ned en halv kilo i uka.

Du bør lese litt på etikkettene på det du handler og ikke bli så redd dersom det står at noe inneholder fett. Se på hvordan fett det inneholder.

Skumle matvarer er fete meieriprodukter, smør, chips, så hold deg unna dette.

Kan du si litt om hva du spiser på en vanlig dag, og sånn ellers ?

Gjest Gjest_caroline_*
Skrevet

pilates er desverre ikke den beste måten å gå ned i vekt på.gå tur om morgene før du spiserforkost. du må gå i et fort tempo, slik at du blir litt anpusten, men gjør du det,kan du gå ned noen kilo ganske fort. det er desverre ikke mulig å fett forbrenne,så vil du ha mindre mage,må du nok trene kroppen slik at du går ned i fett prosent. spis mye proteiner. egg,biff, kylling og kalkun, er veldig bra måltider, som er optimalt viss du skal gå ned i vekt. indre file er også veldig bra. kombinerer du riktig mat,men trening skal jeg love deg at du får fort resultater. prøve og tren 4 ganger i uken.

Skrevet

Gjest Gjest_caroline_*
Skrevet

Spiser som oftest egg til frokost.. Vet ikke hva annet jeg skal spise, er ikke så glad i brødskive.. men kanskje jeg burde spise det? liker kalkun pålegg.

Spiser frukt og sånn til lunsj. Noen tips til hva jeg kan spise til lunsj?

Middag. spiser jeg som oftest kylling og ris (fullkornris) og det varierer hver dag. Spiser også Wok til middag, kylling og grønnsaker + ris.

til kvelds spiser jeg paprika og forskjellige grønnsaker , og egg,eller rester fra middagen. Drikker mye vann og appelsinjuice og forskjellige juicer.

i helgene spiser jeg som oftest bare superchips. og drikker ikke mye brus. + litt sjokolade.

du sier du drikke mye vann og appelsin juice. juicen er ikke så bra som mange skal ha det til, viss du ikke lager den selv da, den inneholder som oftest myyye sukker. et glass til frokost skal holde. til frokost kan du spise havregrøt med melk eller en mager yoghurt. liker du jorbær yoghurt bør du kjøpe kesam mager og fun light med wild berrys, du blandert dette sammen og får et fint mellom måltid som er sunt og godt, kesam har mye proteiner,veldig lite fett og kalorier. ellers er det lurt og spise masse rent kjøtt. du sier du spiserk ylling,men regner ikke med du spiser dette hver dag. butt litt med biff, kalkun og svinestrimlet kjøtt, fisk som laks og torsk er også veldig bra og spise.

jeg har blitt flinkere og spise slik i det siste selv, ofr meg og samboeren min gikk inn et veddemål. det er lurt og vedde med noen om noe som du ikke har råd til å tape, da pucher du deg selv mer til å nå det målet, er du redde for å satse er du ikke klar nok til å nå målet ditt. håper du får det til. lykke til:)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Du kan trene pilates til du blir grønn i trynet, hvis du ikke går ned i fettprosent blir ikke magen flatere. For å gå ned i fettprosent må kalorier inn < kalorier ut.

Abs are made in the kitchen, not in the gym ;)

Selvfølgelig er det noen som konstant går rundt med en liten vom til stadighet, og det kommer gjerne av inntak av

- svært raske karbohydrater

- melkeprodukter

- tungt fordøyelig mat

for å nevne noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...