Gå til innhold

Te - lyst til å prøve noe nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å gå litt lei av min "vanlige" te, som er earl grey med melk i. Er det noen som har noen te-anbefalinger? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Camelia
Skrevet

White tea fra Lipton, karamell te (løsvekt), og grønn chai te. De drikker jeg mest for tida:)

Skrevet

Twinings sin Voyage Indian Chai. Smakfull, men ikke for sterkt krydret. Boks med poser koster vel 30 kr i matvarebutikker.

Skrevet

Hvis du har en sånn kaffe/te butikk i nærheten, anbefaler jeg å kjøpe te i løsvekt! Noen gavebutikker har også dette.

Min favoritt er kanel-te :)

Skrevet

Har noen sånne i nærheten ja Imli, hmm det var kanskje lurt det, for da kan jeg jo selv bestemme hvor mye jeg vil kjøpe av hver te, og da kan jeg jo prøve mange tipsene fra dere uten at det blir supert dyrt! God ide! :jepp:

Skrevet

Jeg og hiver meg på hvit te-forslaget :jepp:

Den grønne teen fra lipton i sånne trekant poser er heller ikke så værst :)

Skrevet

Gå på en helsekostbutikk, der har de en te som heter "London Fruit and Herb Company" eller no sånn. Har utallige smaker, de er koffeinfrie og trenger ikke sukre de for å få smak ;) kjempegode! Kan anbefale den med sitronsmak! :)

Skrevet

Yogi Tea har bringt mine te-stunder til nye høyder, i alle fall. :) Anbefaler å prøve smaker fra Yogi som du liker; sjokolade, mint og lime, lakris og "troat comfort" synes jeg er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...