Gjest Shayla Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er en ivrig sommer tilhenger, noen som vet sånn ca når sommer katalogen til HM pleier å komme??
KristineT Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er en ivrig sommer tilhenger, noen som vet sånn ca når sommer katalogen til HM pleier å komme?? Den har jo jeg hatt lenge, tror til å med jeg fikk den i god tid før jul. Gå inn på nettsidene deira og bestill en ny katalog deifra
Essie_ Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Det er vel bare to hovedkataloger i året; vår og høst. Vårkatalogen fikk jeg også for lenge siden..
Gjest Shayla Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Det er vel bare to hovedkataloger i året; vår og høst. Vårkatalogen fikk jeg også for lenge siden.. Det pleier vel å komme en med mer bikinier enn de som var i vår katalogen.. Ganske sikker på at jeg pleier å få en sommer katalog. Hmm får vente å se Syns ikke de har så mye sommer klær inne på nettsidene enda...
Mischa Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det kommer flere mindre kataloger mellom hovedkatalogene, som er vår og høst. Så ja du får nok en med flere bikinier om ikke altfor lenge, men det er mer et ekstrabilag til vårkatalogen.
Gjest Sisu Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Har fått den for lenge siden jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå