Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg syns det er ganske hårreisende hva brudesallonger ol. tar for tiaraer. Har derfor to tips: 1) På Accessorize selger de hårbøyler/tiarar til mellom kr 100 og 200 kr. Har sett en med bare perler, en med bare diamanter og en med to rader med noen enkle diamanter. 2) Gjør som meg - lag den selv Kjøpe sett med to metallhårbøyler på H&M (gull og sølv = kr 29.90,-). På Perlehuset kjøpte jeg diverse perler som passet til kjolen + tynn ståltråd. Tredde perler på ståltråd og så snurret rundt hårbøylen. Lagde et lag til opppå midten av bøylen så den er tykkest på midten og blir tynnere utover. Må si jeg ble utrolig fornøyd! Syns den akkuratt slik jeg ville ha den
Kanutten Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg syns det er ganske hårreisende hva brudesallonger ol. tar for tiaraer. Har derfor to tips: 1) På Accessorize selger de hårbøyler/tiarar til mellom kr 100 og 200 kr. Har sett en med bare perler, en med bare diamanter og en med to rader med noen enkle diamanter. 2) Gjør som meg - lag den selv Kjøpe sett med to metallhårbøyler på H&M (gull og sølv = kr 29.90,-). På Perlehuset kjøpte jeg diverse perler som passet til kjolen + tynn ståltråd. Tredde perler på ståltråd og så snurret rundt hårbøylen. Lagde et lag til opppå midten av bøylen så den er tykkest på midten og blir tynnere utover. Må si jeg ble utrolig fornøyd! Syns den akkuratt slik jeg ville ha den Vil gjerne se bilde da.. Selv fant jeg en til nesten kr 100.- på ebay. :O)
Prinsesse Snuppelure Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Vil gjerne se bilde da.. Selv fant jeg en til nesten kr 100.- på ebay. :O) -og jeg kjøpte en ordentlig "prinsesse"krone på e-bay for 150 spenn! BILLIG! superfornøyd assa..
DDuck Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg kjøpte min tiara på ebay for ca 40kr så kommer frakten itilegg helt til norge så jeg endte vel opp med å betale 105kr eller noe for den
Prinsesse Snuppelure Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Få se på den da!!! Jeg kjøpte min tiara på ebay for ca 40kr så kommer frakten itilegg helt til norge så jeg endte vel opp med å betale 105kr eller noe for den
Tingeling_78 Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 TS her. Her kan dere se bilde av tiaraen jeg har laget.
øyenstikker Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 TS her. Her kan dere se bilde av tiaraen jeg har laget. den var kjempe fiiin fortjener en blomst for den
Aurela Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 TS her. Her kan dere se bilde av tiaraen jeg har laget. Vil ikke akkurat kalle det en tiara, men nydelig var den!!!! Heldige deg som er så flink og kreativ :)
*Emma* Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Jeg kjøpte på Ebay til 160kr inkl frakt. I Norge kostet den samme tiaraen 450kr.
Marte M Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 På Glitter er det forskjellige tiaraer med strass på. Både enkle diadem, og mer kronelignende typer. Både i sølv og gull. Veldig fine, og ikke så dyre heller!
Kanutten Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 TS her. Her kan dere se bilde av tiaraen jeg har laget. Den var kjempefin. MInn er nok noe høyere enn dette, men det har sikkert gått an å lage en lignende som min også. FIn var din iallefall.
Gjest Gjest_jeanee_* Skrevet 21. februar 2008 #13 Skrevet 21. februar 2008 TS her. Her kan dere se bilde av tiaraen jeg har laget. Den var kjempefin!
Irmelinn Skrevet 21. februar 2008 #14 Skrevet 21. februar 2008 Her kjøpte jeg min til 199 kr. Norsk side. De har den ikke nå. men liker siden så dere får link Smykker, tiara og div
SøsterLiten Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 wow!! så flink du er!! den var kjempe fin!! tror du det går ann å lage sånn men bygge den litt høyere? jeg skal nemlig ha litt stort hår, så da lønner det seg nok om tiaraen er litt høyere... har du liksom bygd på første rekke med å "flette" inn andre rekke? super imponert jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå