Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Har akkurat fått vite at alle ungene skal ha skidag på skolen på onsdag. Etter en sjekk fant vi ut at mellomste har vokst fra skiene og må ha nye. Vi har tenkt oss innom sportsbutikken i morgen for å kjøpe nye, men så ble jeg litt utsikker på om vi får med skiene hjem med en gang. Det skal vel monteres på bindinger vil jeg tro og det tar sikkert litt tid? Er det noe håp om å ha nye ski klar til skidagen? De må vi i tilfelle ha klar til tirsdag kveld. Vi har et par gamle ski som kan brukes liggende, men de er veldig godt brukt og 12-åringen nekter å bruke de.
smaksløk Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Når jeg kjøpte meg ski måtte jeg bare vente en times tid slik at de fikk montert bindinger. Trenger ikke nødvendigvis ta så lang tid, men kommer vel an på hvor mye de har å gjøre i butikken ellers.
Chiquita Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Ja, samme dag skal ikke være noe problem nei (så lenge dere kommer tidligere enn like før stengetid, selvfølgelig)
Gjest TS Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Det høres lovende ut. Da er det håp om at vi får ordnet med nye ski innen skidagen på onsdag. Vi får ikke dratt innom sportsbutikken før utpå ettermiddagen i morgen, men bare de er klar innen stengetid tirsdag så går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå