Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk for ikke lenge siden UDPP fra Lookfantastic. Men da jeg åpnet pakken, hadde den et annet design enn hva jeg er vant til. Tuben var formet annerledes enn den jeg pleier å kjøpe fra ebay osv.. Greit nok det tenkte jeg, kanskje de hadde skiftet design? Men så oppdaget jeg noe annet. Da jeg skulle bruke den, var produktet veldig tyntflytende og den var slettes ikke bra! Jeg fikk striper etter kun 2 timer under MAC øyenskyggen min og det var ikke særlig pent!

Forarget som jeg er som har brukt 130 kr på et møkkaprodukt!

De primer potionene jeg tidligere har kjøpt er av annen konsistens, litt fastere og har aldri stripet øyenskyggen min før...:(

Har dere lignende erfaringer? Tror dere produktet mitt er falskt eller gammelt?

Håper noen kan hjelpe meg. Vil helst ikke oppleve dette engang til

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk for ikke lenge siden UDPP fra Lookfantastic. Men da jeg åpnet pakken, hadde den et annet design enn hva jeg er vant til. Tuben var formet annerledes enn den jeg pleier å kjøpe fra ebay osv..

Se på http://www.urbandecay.com/categories/eyes.cfm

Primeren har ikke nytt design der. Kanskje du har fått et annet produkt.

Skrevet

Jeg fikk min UDPP fra LF forrige uke. Dette er riktignok første gangen jeg har kjøpt den, så har ikke noe tidligere erfaring, men den jeg fikk fra LF nå er jeg veldig fornøyd med! Kom i lilla eske, og flasken er lik bildet på Uraban Decay sine nettsider.

Hva er annerledes med pakningen din? Synd at du har fått tilsendt feil/dårlig produkt!

Skrevet

hmm...den såg ikke slik ut som på nettsiden nei. Den lille fasongen som skal være øverst var nederst hos meg, og den hadde en lang hals. Er den du fikk tyntflytende eller fikk du den i fast kremaktig form? Det er sikkert uansett forsent å gi noe tilbakemelding på det nå som jeg har brukt den. Jeg får heller kjøpe en ny og se om den kommer i riktig type.

Skrevet
hmm...den såg ikke slik ut som på nettsiden nei. Den lille fasongen som skal være øverst var nederst hos meg, og den hadde en lang hals. Er den du fikk tyntflytende eller fikk du den i fast kremaktig form? Det er sikkert uansett forsent å gi noe tilbakemelding på det nå som jeg har brukt den. Jeg får heller kjøpe en ny og se om den kommer i riktig type.

Har du fått feil produkt? Concealer eller foundation kanskje? Eller står det faktisk eyeshadow primer potion på flasken? Concealer etc. kommer i lignende flaske, hvis du ser her på UD nettsiden

Jeg fikk feil neglelakk fra LF sist jeg bestilte, så det er ikke alltid de klarer å lese riktig på produktet og hva kunden faktisk skal ha. Den potionen jeg fikk derimot er kremaktig og fungerer slik jeg håpet den skulle.

Skrevet (endret)

Denne du har fått da??

Du kan ikke se i ordrehistorikken din hva du har bestillt??

Og om det viser seg at de har sendt deg feil, kan du sende inn en klage/be om å få tilsendt riktig produkt!?

Edit: Liten skrivefeil

Endret av Sense
Skrevet
Denne du har fått da??

Du kan ikke se i ordrehistorikken din hva du har bestillt??

Og om det viser seg at de har sendt deg feil, kan du sende inn en klage/be om å få tilsendt riktig produkt!?

Edit: Liten skrivefeil

JA denne er det jeg har fått! takk for at du viste meg det :) Jeg hadde bestilt primer potion ja, så syntes det var veldig rart å få denne flasken. dumme meg og ikke se på flaskens navn. Men jeg har nå sendt inn klage til LF, så får vi se hva som skjer. Så da får jeg prøve å bestille på nytt :) Men kjipt om jeg får en concealer til nå da..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...