Gjest Bergensjenta Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei Jeg har vært singel siden sommeren, og har derfor ikke hatt sex siden juli. I går var jeg å fest og møtte en kar. Snakket sammen masse på vorsen og var sammen hele kvelden på byen. Han spanderte på meg og var ved min side hele kvelden når vi var ute. Han spurte om jeg ville være med han hjem. Jeg har aldri vært på ONS før, bare hatt sex m de jeg har vært sammen med og med de etter at det er slutt.. Hadde en fin natt sammen, bra sex og god stemning. Spiste forkost sammen i dag, og jeg dro hjem på formiddagen. Jeg hadde håpet han hadde spurt om nr. mitt, men det gjorde han ikke?! Nå sitter jeg her og syns dette er litt kjipt. Likte han godt og hadde håpet han ville bedt om nr mitt. Det er vel gutten som ber om nr, er det ikke? Var så godt med nærhet igjen, ligge inntil og kose. Men det var ikke verdt det, slik jeg føler det nå.. Lille meg
Gjest Bellatrix Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Dette er en av grunnene til at jeg er motstander av ONS og knullekompiser. Ofte vil den ene mer og da skaper det mer kaos enn glede, kanskje for begge parter. Vet du hva han heter til etternavn? Kjenner du noen som har telefonnummeret hans? Å finne ut av et telefonnummer er ikke verdens vanskeligste sak. Finn nummeret og ta kontakt med han. Lykke til!
Darksun Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor spurte du bare ikke om nummeret hans da han dro?
Toro Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Vet du hva han heter til etternavn? Kjenner du noen som har telefonnummeret hans? Å finne ut av et telefonnummer er ikke verdens vanskeligste sak. Finn nummeret og ta kontakt med han. Lykke til! Hun vet da hvor han bor så da er det vel bare å ringe på døra !? Bergensjenta .. om du fikk tlf.nr av han, hadde det da vært verdt det ?
Gjest Bergensjenta Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Dette er en av grunnene til at jeg er motstander av ONS og knullekompiser. Ofte vil den ene mer og da skaper det mer kaos enn glede, kanskje for begge parter. Vet du hva han heter til etternavn? Kjenner du noen som har telefonnummeret hans? Å finne ut av et telefonnummer er ikke verdens vanskeligste sak. Finn nummeret og ta kontakt med han. Lykke til! Det er derfor jeg også er motstander av ONS. men jeg savner nærheten man har med en annen person. Trengte det så veldig!! Kommer ikke til å ha det igjen, for det er ikke verdt det når man sitter igjen med en slik tom følelse. Han er venn med en venninne av meg så nr kan jeg få tak i. Men tenker det er han som burde spurt om nr. siden han er gutt og siden vi var hjemme hos han. Kunne absolutt tenkt meg å møtt han igjen, vi fant tonen. Derfor jeg ble så overrasket over at vi ikke utvekslet nr. Er det negativt å ha sex med en, på ONS. Er sjansene mindre for at det kan bli noe seriøst når man møtes på den måten?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 du skal ikke bry deg med sånne "date-regler"! Vil du ha nummeret hans, så spør du han om det.. Kanskje han bare ikke ville føle seg påtrengende? Kanskje han likte deg veldig godt, og derfor følte at det dere gjorde i natt var et "feiltrinn", fordi det gikk for fort? Det finnes sensetive gutter.. Jeg syns du skal prøve å få tak i han, spør venna dine om de har nummeret, søk han opp på gulesider (du har jo adressen hans, sant? skriv inn navnet hans og adresse, så finner du kanskje nummeret ) det KAN være at han bare ville ha kos den ène natten ja, men det kan også være at han er en snill gutt som plutselig skulle være sjenert og ikke tørre å spørre deg om nummeret. Eller kanskje han bare ikke tenkteover det, og sitter med samme følelsen som du nå? Vær litt mer frempå. Har du lyst har du lov. Vil du ha nummeret til noen, så spør du. Sier de nei da, så vet du ihvertfall da.. Så slipper du å lure Lykke til.
Gjest Bergensjenta Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Bergensjenta .. om du fikk tlf.nr av han, hadde det da vært verdt det ?
Gjest Bergensjenta Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 du skal ikke bry deg med sånne "date-regler"! Vil du ha nummeret hans, så spør du han om det.. Kanskje han bare ikke ville føle seg påtrengende? Kanskje han likte deg veldig godt, og derfor følte at det dere gjorde i natt var et "feiltrinn", fordi det gikk for fort? Det finnes sensetive gutter.. Jeg syns du skal prøve å få tak i han, spør venna dine om de har nummeret, søk han opp på gulesider (du har jo adressen hans, sant? skriv inn navnet hans og adresse, så finner du kanskje nummeret ) det KAN være at han bare ville ha kos den ène natten ja, men det kan også være at han er en snill gutt som plutselig skulle være sjenert og ikke tørre å spørre deg om nummeret. Eller kanskje han bare ikke tenkteover det, og sitter med samme følelsen som du nå? Vær litt mer frempå. Har du lyst har du lov. Vil du ha nummeret til noen, så spør du. Sier de nei da, så vet du ihvertfall da.. Så slipper du å lure Lykke til. Jeg fikk låne en joggebukse når vi våknet i dag, så spurte jeg om jeg kunne låne den hjem så jeg slapp å ta på meg skjørtet mitt når jeg skulle hjem. Er lite morsomt å gå i skjørt og støvletter søndagsmorgen. hihi.. lyser lang vei at man har vært på ONS... Men da ble han litt rar, sa at det gjør ikke noe å gå i skjørt hjem osv.. Tolket dette negativt. Ville han møtt meg igjen, så hadde han ikke syntes det hadde gjort noe.. Vet ikke om det er jeg som tolker alt for mye!
Darksun Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Jeg fikk låne en joggebukse når vi våknet i dag, så spurte jeg om jeg kunne låne den hjem så jeg slapp å ta på meg skjørtet mitt når jeg skulle hjem. Er lite morsomt å gå i skjørt og støvletter søndagsmorgen. hihi.. lyser lang vei at man har vært på ONS... Men da ble han litt rar, sa at det gjør ikke noe å gå i skjørt hjem osv.. Tolket dette negativt. Ville han møtt meg igjen, så hadde han ikke syntes det hadde gjort noe.. Vet ikke om det er jeg som tolker alt for mye! Føler det er veldig viktig å analysere mest mulig her. De aller fleste menn gir ut små subtile signaler om hva de ønsker og føler, de er rett og slett veldig i kontakt med følelsene sine. Etter en natt på byen er jeg sliten neste morgen, og når jeg er sliten glemmer jeg ting, som f.eks å spørre om nummeret til en dame. Jeg synes heller ikke det er noe problem å gå hjem med skjørt, kan kanskje strekke meg til å forstå det, men ikke om jeg var sliten. Og ja, du tolker alt for mye etter min mening. Her er at annet lite tips, si følgene neste gang du går fra en lignende situasjon: "Hade bra da, jeg skrev nummeret mitt på en lapp og la på stue bordet/badet/kjøkkenet/whatever send meg en melding om du har lyst da"
Gjest Bergensjenta Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Føler det er veldig viktig å analysere mest mulig her. De aller fleste menn gir ut små subtile signaler om hva de ønsker og føler, de er rett og slett veldig i kontakt med følelsene sine. Etter en natt på byen er jeg sliten neste morgen, og når jeg er sliten glemmer jeg ting, som f.eks å spørre om nummeret til en dame. Jeg synes heller ikke det er noe problem å gå hjem med skjørt, kan kanskje strekke meg til å forstå det, men ikke om jeg var sliten. Og ja, du tolker alt for mye etter min mening. Her er at annet lite tips, si følgene neste gang du går fra en lignende situasjon: "Hade bra da, jeg skrev nummeret mitt på en lapp og la på stue bordet/badet/kjøkkenet/whatever send meg en melding om du har lyst da" Takk for svar. Bra tips det du skrev på slutten. Dumt jeg ikke tenkte på det..Er en litt hyggelig måte å gjøre det på også Slik jeg oppfatter kvelden i går og i natt + i dag tidelig så virket alt bra. Fikk god frokost i dag også Bare så synd vi ikke utvekslet nr. Det kan jo være han bare var ute etter et ONS. og da er det jo greit. Er bare så ille å ikke vite hva grunnen er.
Darksun Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Takk for svar. Bra tips det du skrev på slutten. Dumt jeg ikke tenkte på det..Er en litt hyggelig måte å gjøre det på også Slik jeg oppfatter kvelden i går og i natt + i dag tidelig så virket alt bra. Fikk god frokost i dag også Bare så synd vi ikke utvekslet nr. Det kan jo være han bare var ute etter et ONS. og da er det jo greit. Er bare så ille å ikke vite hva grunnen er. Kan jo hende du virket som en bra dame for han på fylla men når morgenen kom så var ting litt anderledes? Er jo ikke første gang i historien det skjer.. Ellers er det jo alltid den pinlige tausheten morgenen etter, som man helst bare vil rømme ifra "hei dama jeg hadde sex med i går, uhm.. hvor står koppene hen?" Du kan sitte å gruble og analysere til krampa tar deg, eller du kan fortsette å nyte livet, det som skjer det skjer.
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Hva er tingen med at det er gutten som skal spørre etter telefonnummer og ha ansvaret for å ta kontakt? Møter jeg noen jeg vil fortsette å ha kontakt med, så er det da vitterlig også mitt ansvar å prøve å få til den kontakten! Og for å gi deg håp, jeg hadde aldri disket opp med frokost til en ONS som jeg bare ville blit kvitt fortest mulig
Darksun Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Hva er tingen med at det er gutten som skal spørre etter telefonnummer og ha ansvaret for å ta kontakt? Møter jeg noen jeg vil fortsette å ha kontakt med, så er det da vitterlig også mitt ansvar å prøve å få til den kontakten! Og for å gi deg håp, jeg hadde aldri disket opp med frokost til en ONS som jeg bare ville blit kvitt fortest mulig Det er jo et ganske kjent faktum at telefontrollet kommer å spiser deg hvis du spør om nummeret til noen, så derfor er det best å la være. Gutter derimot er imune mot dette telefontrollet, så derfor kan de fritt spørre, jenter er ikke like heldige. Videre er jo alle menn tankelesere og derfor kan de lett fange opp at en dame som ikke spør om nummeret dems, faktisk er veldig intresserte, men bare frykter det overnevnte telefontrollet..
Gjest Bergensjenta Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Hva er tingen med at det er gutten som skal spørre etter telefonnummer og ha ansvaret for å ta kontakt? Møter jeg noen jeg vil fortsette å ha kontakt med, så er det da vitterlig også mitt ansvar å prøve å få til den kontakten! Og for å gi deg håp, jeg hadde aldri disket opp med frokost til en ONS som jeg bare ville blit kvitt fortest mulig Er veldig enig med deg at jenter også kan spørre om nr. Tenkte på det før jeg dro i dag, men har også hørt at gutta ikke liker at jenter er frempå, og at gutta har det "jakt intsinktet" at det er de som vil jobbe litt for jentene?! Vanskelig dette "spillet". Jeg er som sakt ikke vandt til slike situasjoner, har ikke vært i en lignende situasjon før så jeg tenkte at det er gutta som spør om nr.. Han kan jo få tak i nr mitt via venninna mi så om han vil så kan han kontakte meg igjen.
ceca Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 Du kan få tak i nr hans gjennom venninnen din eller om du husker adressen og har navn så søk han opp. Send han en melding og stakk for en fin natt/morgen og spør om han har lyst til å gå på cafe/tur/treffes en dag. Kan hende han ikke er typen som tar intiativ, og da må du gjøre det ! Det verste som kan skje er at du får et nei.
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har alltid lurt på hva dette pokkers spillet er jeg, og har enda ikke funnet ut av det. Mange jenter sier at jenter må gjøre seg kostbare for å være interessante, jeg har aldri hørt en gutt si det samme! Jeg har derimot hørt gutter si at det er forfriskende med jenter som er rett frem og direkte, fordi de umulig kan gjette på hva en jente tenker. De er tross alt ikke tankelesere. Selvfølgelig kan han få nr ditt gjennom venninna de, men du kan også få hans gjennom venninna di. Hvor farlig kan det være å få nr, sende en melding og se om du får noe svar. Da vet du iallefall at du har gjort det du kan for å skape kontakt da, i stedet for å sitte og lure og analysere. Darksun: Utrolig bra skrevet
Darksun Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har alltid lurt på hva dette pokkers spillet er jeg, og har enda ikke funnet ut av det. Mange jenter sier at jenter må gjøre seg kostbare for å være interessante, jeg har aldri hørt en gutt si det samme! Jeg har derimot hørt gutter si at det er forfriskende med jenter som er rett frem og direkte, fordi de umulig kan gjette på hva en jente tenker. De er tross alt ikke tankelesere. Selvfølgelig kan han få nr ditt gjennom venninna de, men du kan også få hans gjennom venninna di. Hvor farlig kan det være å få nr, sende en melding og se om du får noe svar. Da vet du iallefall at du har gjort det du kan for å skape kontakt da, i stedet for å sitte og lure og analysere. Darksun: Utrolig bra skrevet Om dama hadde vært 350+kg, sett ut som et flykrasj og jobbet i skattevesenet så tror jeg faktisk jeg hadde gitt henne nummeret mitt om hun hadde spurt, rett og slett fordi det hadde vært så ufattlig forfriskende, og fordi jeg hadde blitt så forfjamset at jeg faktisk ikke hadde forstått hva som hadde skjedd. Sånn sett tror jeg mange damer stiller veldig mye sterker enn hva menn ofte gjør.
Gjest Bergensjenta Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Er det noen som har vært i lignenede situasjoner? Hva skjedde da? Hvem ba om nr, evt hvis dere ikke utvekslet nr. Hvordan fikk dere kontakt i ettertid?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Er det noen som har vært i lignenede situasjoner? Hva skjedde da? Hvem ba om nr, evt hvis dere ikke utvekslet nr. Hvordan fikk dere kontakt i ettertid? Hvorfor bruke energien her inne når du kan finne nr hannes og sende han ei mld? har vært selv borti dette og ventet på en mld fra henne, men har jeg ikke hørt fra henne på noen dager er hun glemt.............
Gjest Bergensjenta Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor bruke energien her inne når du kan finne nr hannes og sende han ei mld? har vært selv borti dette og ventet på en mld fra henne, men har jeg ikke hørt fra henne på noen dager er hun glemt............. Har funnet nr. hans. Tenkte kanskje å sende en mld. Hva skal jeg skrive som ikke virker for pågående? Trenger litt hjelp her, er ikke så flink med sånne ting.. Uvant for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå