Gjest ts Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har virkelig ikke kontroll over alkoholinntaket mitt når jeg er ute på byn, og blir alltid for full. Dette fører da til at jeg er med flere mannfolk iløpet av en kveld. Roter ikke med de, men flørter, og kanskje litt småkyssing. Så på slutten av kvelden finner jeg den 'heldige' som jeg blir med hjem. Har som oftest ikke sex med de, men litt heftigere klining. Jeg vil ikke være en person som gjør slike ting, hadde mye tilfeldig sex fra jeg var 16 til 18, men så ble jeg sammen med en, det varte noen år før det ble brudd, og nå merker jeg at livet mitt plutselig er sånn som det var for fem år siden. Det som plager meg mest er alle ryktene som sikkert går bak min rygg, i tillegg til den manglende selvrespekten. Det jeg kan gjøre er å drikke mindre når jeg skal ut, men det klarer jeg ikke! Kan ta med meg tre øl på vorspiel, og allikevel bli dritings, for jeg har ikke styrke nok til å si nei til mer.. Får heller ikke til å la være å drikke i det hele tatt. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, kanskje få litt hjelp til å komme meg ut av denne uvanen, eller høre om andre som er billigere enn meg
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har virkelig ikke kontroll over alkoholinntaket mitt når jeg er ute på byn, og blir alltid for full. Dette fører da til at jeg er med flere mannfolk iløpet av en kveld. Roter ikke med de, men flørter, og kanskje litt småkyssing. Så på slutten av kvelden finner jeg den 'heldige' som jeg blir med hjem. Har som oftest ikke sex med de, men litt heftigere klining. Jeg vil ikke være en person som gjør slike ting, hadde mye tilfeldig sex fra jeg var 16 til 18, men så ble jeg sammen med en, det varte noen år før det ble brudd, og nå merker jeg at livet mitt plutselig er sånn som det var for fem år siden. Det som plager meg mest er alle ryktene som sikkert går bak min rygg, i tillegg til den manglende selvrespekten. Det jeg kan gjøre er å drikke mindre når jeg skal ut, men det klarer jeg ikke! Kan ta med meg tre øl på vorspiel, og allikevel bli dritings, for jeg har ikke styrke nok til å si nei til mer.. Får heller ikke til å la være å drikke i det hele tatt. Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, kanskje få litt hjelp til å komme meg ut av denne uvanen, eller høre om andre som er billigere enn meg Det er viktig at du ikke tråkker over grensene dine så dette er det viktig å ta tak i men jeg synes ikke du skal tenke på deg selv som billig. Hadde du vært i et annet miljø ville du blitt sett på som normal. Jeg er gutt og har ingen prolbemer med at jenter er litt "billige" i betydningen har seg mye. Så lenge jeg liker dem, de virkelig liker meg og er trofaste er det ikke noe problem at hun har hatt mange og er det snakk om tilfeldig sex gjør det ingenting. Eneste forslag jeg har er hypnose eller selvhypnose. Det kan kanskje omprogramere deg til å trappe ned drikkingen i tide.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Det er viktig at du ikke tråkker over grensene dine så dette er det viktig å ta tak i men jeg synes ikke du skal tenke på deg selv som billig. Hadde du vært i et annet miljø ville du blitt sett på som normal. Jeg er gutt og har ingen prolbemer med at jenter er litt "billige" i betydningen har seg mye. Så lenge jeg liker dem, de virkelig liker meg og er trofaste er det ikke noe problem at hun har hatt mange og er det snakk om tilfeldig sex gjør det ingenting. Eneste forslag jeg har er hypnose eller selvhypnose. Det kan kanskje omprogramere deg til å trappe ned drikkingen i tide. Det var godt å høre, håper flere er som deg! Men jeg tviler vel. TS, du vil høre om noen er mer billig enn deg...det er jeg. Desverre. Denne uka har jeg hatt meg med to stykk; en ONS i natt, og et mer seriøst med en jeg dater med for tida på onsdag. Litt to close. Jeg vet ikke, men det er helt klart et behov for nærhet som ligger under her. Og heftig flørting og tross alt moro, må ikke glemme det. Men det tar seg ikke ut å drasse med seg mannfolk hjem når ungene ligger hjemme og sover. Jeg håper at dette går over, ellers må jeg slutte å gå ut på by'n. For jeg var ikke spes full i går, likevel dro jeg han med hjem. Og det ender i skikkelige kjipe nerver. Kanskje jeg heller må jobbe med å fjerne nervene.
Gjest nobilian Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Eneste forslag jeg har er hypnose eller selvhypnose. Det kan kanskje omprogramere deg til å trappe ned drikkingen i tide. *** Eh...hva med å droppe å gå på byen en stund? Da blir du ikke dritings.
Gjest LanaLane Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 *** Eh...hva med å droppe å gå på byen en stund? Da blir du ikke dritings. Man må jo ikke på byen for å være dritings... Jeg synes ikke klining er å være billig. Jeg har også blitt med folk hjem fra byen, men ikke hatt sex, bare heftig klinings. Når man er 14-15 og kliner med hundre stk kan man bli regnet som billig i gjengen, men når man er voksen er det ærlig talt ikke noe å bry seg om. Men om du blir flau av dette dagen etterpå så kanskje du burde prøve å trappe ned litt. Jeg for min del blir ufyselig i fylla om jeg drikker sprit, så nå drikker jeg kun vin og øl, og er så morsom og koselig atte. Evt spis skikkelig før du drikker, gjerne noe fett. Når du har drukket en øl kan du drikke et glass vann etc. Bare å prøve seg fram til det som funker. Er du sliten når du drikker? Ta en lur før du drar så kroppen er bedre rustet. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Man må jo ikke på byen for å være dritings... Jeg synes ikke klining er å være billig. Jeg har også blitt med folk hjem fra byen, men ikke hatt sex, bare heftig klinings. Når man er 14-15 og kliner med hundre stk kan man bli regnet som billig i gjengen, men når man er voksen er det ærlig talt ikke noe å bry seg om. Men om du blir flau av dette dagen etterpå så kanskje du burde prøve å trappe ned litt. Jeg for min del blir ufyselig i fylla om jeg drikker sprit, så nå drikker jeg kun vin og øl, og er så morsom og koselig atte. Evt spis skikkelig før du drikker, gjerne noe fett. Når du har drukket en øl kan du drikke et glass vann etc. Bare å prøve seg fram til det som funker. Er du sliten når du drikker? Ta en lur før du drar så kroppen er bedre rustet. Lykke til! Kjæreste min blir å det,har aldri skjønt greia med det,liksom litt skitsofren
Gjest Elfrida Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg syns det er et større problem at du har null kontroll over alkoholinntaket ditt, enn at du flørter og kliner i øst og vest. Du kan jo risikere å komme opp i farlige situasjoner hvis du blir så dritings at du ikke har kontroll over noen ting.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 liksom litt skitsofren Hva er det for noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå