Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har råd ang hvordan man skal finne en person man faktisk ønsker å dele livet med. Hvor? Hvordan? Hvem?

Jeg er voksen, har barn, er i et stusslig forhold, vil ikke være alene resten av livet, er av flere årsaker ikke noe varp. Ergo er vel ikke oddsen helt på min side..

Men det må da gå an å finne frem til en trivelig kar, som passer med meg, allikevel?

Bor på et lite sted.

Misforstå meg rett, jeg er ikke ute etter å finne en på si, eller finne en annen før jeg sjanser på å gå i fra min kjæreste. Jeg bare lurer på om det er mulig å finne frem til en som passer for meg. Har et klart inntrykk av atde fleste gir et alt for trivelig intrykk av seg selv på disse datingsidene. Blir bare irritert av slikt.

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet
Er det noen som har råd ang hvordan man skal finne en person man faktisk ønsker å dele livet med. Hvor? Hvordan? Hvem?

Jeg er voksen, har barn, er i et stusslig forhold, vil ikke være alene resten av livet, er av flere årsaker ikke noe varp. Ergo er vel ikke oddsen helt på min side..

Men det må da gå an å finne frem til en trivelig kar, som passer med meg, allikevel?

Bor på et lite sted.

Misforstå meg rett, jeg er ikke ute etter å finne en på si, eller finne en annen før jeg sjanser på å gå i fra min kjæreste. Jeg bare lurer på om det er mulig å finne frem til en som passer for meg. Har et klart inntrykk av atde fleste gir et alt for trivelig intrykk av seg selv på disse datingsidene. Blir bare irritert av slikt.

Bli der du er, du.

"er i et stusslig forhold", sier du. Ikke vurdert å bruke energi på å prøve å fikse? Dere er to som må prøve.

Skrevet

I et stusslig forhold!

Jeg hadde iallefall ikke giddet å være sammen med deg! Enig med svaret over, prøv heller å deale med det forholdet du har!

Og prøv å gjøre deg selv til et lite varp da.. Opp med selvtilliten. Om du er 15 kg for mye, prøv å slank deg. Om du har dårlige holdninger, råd eller vaner, så ta tak i det.

Nei, dette hørtes stusselig ut synes jeg!

Skrevet

høres ut som om du allerede er i forholdet kun fordi du ikke vil være alene.

tja, det er menn overalt, få deg en hobby der du kan møte en som du faktisk vil være med fremfor å ha en fordi du ikke har noen andre, eller via venner og bekjente, på jobben, er flere grupper det går an å melde seg inn i (turgåere som arrangerer turer osv).

Skrevet

Jeg sitter heller å tenker at du lurer på hvordan man kan vite om han du er sammen med nå er den rette for deg. Men hva er egentlig problemet deres da? Er du for god for han eller er det omvendt?

Ta en prat med typen din du og finn ut hva han tenker om framtida.

Skrevet

En annen ting er jo også at du må ta med ungen din i denne vurderingen, er han god mot den? Vil du utsette ungen din for å bli introdusert til en ny pappa flere ganger illøpet av livet bare fordi du ikke har truffet "prince charming"?

Skrevet

Vet dere hva? Jeg tror faktisk flertallet av dere har rett! Det er jeg som må ta tak i forholdet og meg selv. Først får man prøve å gjøre det beste ut av det man har og er. Så får man evt vurdere andre løsninger om man ikke får løst problemene.

Jeg er glad i mannen jeg er sammen med. Og det at vi ikke får ting til å fungere godt nok er fordi vi faktisk ikke gjør noen verdens ting for det. Vi bare durer på til jeg føler vi går i veggen.

Så vi har snakket litt om dette, og bestemt oss for å være litt kreative for å ta vare på forholdet vårt.

Vi er veldig forskjellige, og der vi faktisk er like, burde vi kanskje ikke vært det. Men jeg tror faktisk på at det går an å snu dette til noe positivt.

Jeg må innrømme at jeg var veldig lei den dagen jeg skrev innlegget. Og slike dager kommer sikkert igjen. Men så får man vel gi seg selv litt tid, og huske på hva som er bra.

Takker så mye for svar, og jeg trengte en tupp bak.

Ta vare på dere selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...