Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

har farget håret mitt mørk brun i ca to år nå. vil nå tilbake til min blonde farge.

vet noen om jeg er nødt til å ta avfarging på avfarging for så å sannsynligvis bleke det for så å måtte klippe det fordi dette gjør det så slitt, eller er det mulig å forsøke å bleke det hjemme, uten avfarging? eller blir dette bare forferdelig eller ikke synlig i det hele tatt?

har egentlig ikke råd til å gå gjennom alt det hos frisøren heller.

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei!

har farget håret mitt mørk brun i ca to år nå. vil nå tilbake til min blonde farge.

vet noen om jeg er nødt til å ta avfarging på avfarging for så å sannsynligvis bleke det for så å måtte klippe det fordi dette gjør det så slitt, eller er det mulig å forsøke å bleke det hjemme, uten avfarging? eller blir dette bare forferdelig eller ikke synlig i det hele tatt?

har egentlig ikke råd til å gå gjennom alt det hos frisøren heller.

takker for svar:)

Avfarge og bleke, går ut på det samme. Mest sannsynlig trenger du tre omganger med avfarging som tar 6-8 nøyanser, det kan du gjøre hjemme. Jeg anbefaler deg ikke å ta dem på rad. Et alternativ kan være å ta to avfarginger på rad, før du tar en pause, kanskje du kan bruke en glansvask som går ut etter seks ukers tid. Det kommer vel egentlig an på hårkvaliteten din. Et annet billig alternativ kan være å finne lærlinger å benytte deg av.

Skrevet
Avfarge og bleke, går ut på det samme. Mest sannsynlig trenger du tre omganger med avfarging som tar 6-8 nøyanser, det kan du gjøre hjemme. Jeg anbefaler deg ikke å ta dem på rad. Et alternativ kan være å ta to avfarginger på rad, før du tar en pause, kanskje du kan bruke en glansvask som går ut etter seks ukers tid. Det kommer vel egentlig an på hårkvaliteten din. Et annet billig alternativ kan være å finne lærlinger å benytte deg av.

takk.

vet du tilfeldigvis hvordan håret vil se ut etter en avfarging? håret er nesten sort nå.

var mørk for noen år siden også. da fiksa en måned i thailand 'problemet', og tok en toner/bleking når sommeren var over og da var jeg helt lys igjen, så håper jo at det er lett å få fargen ut av håret mitt? (men da var jeg noe lysere enn jeg er nå)

Skrevet

Det vil mest sannsynelig bli oransje ved avfarging...vil anbefale deg å gå til frisør jeg....svart er vanskelig å lysne og få jevn farge på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...