Gjest Lei av å være singel Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Er så lei av å være alene... Bor alene med datteren min på femte året, har hovedomsorgen. Det blir mange kvelder alene hjemme naturlig nok. Til nå har vel kveldene vært fylt med besøk av venninner, TV, msn osv - prøver å gjøre ting og underholde meg selv som best jeg kan. Men begynner å bli trist det da. Er vel ikke SÅ gammel enda, hadde håpet å finne ny type en gang. Er ikke så mye "på byen", da jeg kanskje ikke har noe tro på at de "orntlige" guttene er der. Hvor traff dere typen? Eller jeg kan like gjerne spørre, hvor treffer dere nye venner? På jobb, på lekeplassen, på byen, eller?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jeg traff min på byen, etter 5 år som alenemor. Han var drita, jeg var edru. Men det viste seg at han var verd å satse på. De som sier at byen ikke er stedet for å finne seg en partner, de skjønner jeg ikke. Jeg har møtt mange flotte menn på byen og på byen møtte jeg min mann :rødme:
Gjest Piper Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg møtte også min mann på byen, og kunne ikke funnet en bedre mann for meg. Derfor kan det være lurt å ta seg noen turer på byen, for de fine mennene finnes også der. Jeg holdt meg alltid unna mennene på jobben, for jeg ville ikke ha et forhold med noen jeg jobbet sammen med.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Er så lei av å være alene... Bor alene med datteren min på femte året, har hovedomsorgen. Det blir mange kvelder alene hjemme naturlig nok. Til nå har vel kveldene vært fylt med besøk av venninner, TV, msn osv - prøver å gjøre ting og underholde meg selv som best jeg kan. Men begynner å bli trist det da. Er vel ikke SÅ gammel enda, hadde håpet å finne ny type en gang. Er ikke så mye "på byen", da jeg kanskje ikke har noe tro på at de "orntlige" guttene er der. Hvor traff dere typen? Eller jeg kan like gjerne spørre, hvor treffer dere nye venner? På jobb, på lekeplassen, på byen, eller? flott kontaktannonse...... hvor i landet bor du? :-)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, nei var vel ikke noen festkaramell av en kontaktannonse. Kanskje bare søndagsfølelsen som tok meg et øyeblikk? Bor i Oslo. Så det er nok av steder og tilbud. Men når det har gått såpass lang tid er det nesten blitt en vane å tenke at man er "ment" å ende opp alene, så jeg sender kanskje ikke ut singelvibber lengre? Kanskje jeg skulle ta en sjans, finne frem danseskoene og ta meg en tur ut, da. Forslag til steder?
Gjest Pupsilure Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Min venninne var alenemor i noen år, og fant seg ny kjæreste på internett. Det funker utmerket, og de har forlovet seg og prøver å bli gravid. Hun hadde ikke trodd hun skulle finne noen, men lagde en profil på en dating side. Hun snakket med masse menn, møtte fire-fem av dem, og fant seg en fantastisk kjæreste. Han er så flink med datteren hennes at det er helt utrolig å se på!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Hehe, nei var vel ikke noen festkaramell av en kontaktannonse. Kanskje bare søndagsfølelsen som tok meg et øyeblikk? Bor i Oslo. Så det er nok av steder og tilbud. Men når det har gått såpass lang tid er det nesten blitt en vane å tenke at man er "ment" å ende opp alene, så jeg sender kanskje ikke ut singelvibber lengre? Kanskje jeg skulle ta en sjans, finne frem danseskoene og ta meg en tur ut, da. Forslag til steder? hehe.... ja ta fram danseskoene og ta deg en tur ut :-) eller nordover :-)
Lionda Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Jeg møtte min samboer på internett. Vi var venner i noen år før vi ble sammen, og det fungerer utmerket. Jeg har også møtt flere gode venner på internett, i tillegg til en bønsj med idioter. Akkurat som andre steder, med andre ord.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Jeg traff en ny etter 3.5 år alene, på internett, han var den første jeg svarte på, og den eneste jeg traff!!! Så det kan man kalle full klaff. Men det holdt dessverre bare i 1.5 år, så nå er jeg singel igjen :-) Dette nye forholdet gav meg i alle fall troen tilbake! Og jeg er inne på nettet igjen nå og leter, mange søte karer der :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Jeg traff Drømmemannen på byen jeg og:) Begge to i farta hehe, men full klaff på alle mulige måter og still going strong
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Er så lei av å være alene... Bor alene med datteren min på femte året, har hovedomsorgen. Det blir mange kvelder alene hjemme naturlig nok. Til nå har vel kveldene vært fylt med besøk av venninner, TV, msn osv - prøver å gjøre ting og underholde meg selv som best jeg kan. Gjør som Norges kronpronspar: møt hverandre på Quartfestivalen!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 18. februar 2008 #12 Skrevet 18. februar 2008 Da er det bare å bestille billetter til festivalen da.? Må "bare" ordne barnefri først Ser at flere her har møtt noen på byen. Kanskje jeg skal prøve og komme meg litt mere ut. Det blir bare så voldsomt dyrt med barnevakt at jeg som regel ikke orker/gidder styre med det. Tenker at jeg får vente til datteren min blir stor med å finne noen... men det blir noen år til. Jeg som gjerne ville hatt flere barn men livet er ikke alltid som man trodde. Tross alt glad jeg har noen i det hele tatt. Bare lei av være alene. Ikke at jeg ikke er glad for venninner men det er ikke helt det samme.
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. februar 2008 #13 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har ofte truffet mine kjærester på byen, men det har hendt at jeg har truffet dem edru og Mine to siste traff jeg også på byen, men en ex jeg hadde traff jeg via noen venner på en hyttetur :D
Cienna Skrevet 18. februar 2008 #14 Skrevet 18. februar 2008 Traff mannen på byen...jeg var kanonfull og han edru...hehe Og som signaturen tilsier; Vi skal gifte oss nå
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #16 Skrevet 19. februar 2008 Jeg traff mannen min i vennegjengen vår. Vi var en hel gjeng som ble kjent via internett. Han var gift, jeg var samboer. Så var vi venner i noen år før det ble slutt mellom samboeren og jeg, etter en stund ble han og kona skilt og vi begynte å tilbringe mer tid sammen, og så ble vi forelsket. Nå skal vi gifte oss og planlegger også et nytt tilskudd til familien. Jeg var singel i nesten 3 år og datet masse! Traff menn via internett, men har utelukkende dårlige erfaringer med det. De mennene jeg traff var kun ute etter en ting, selv om de ofte ga uttrykk for noe annet, og det var ikke jeg.
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 19. februar 2008 #17 Skrevet 19. februar 2008 Jeg traff min på byen:) Planlegger baby nå, alt helt perfekt.
Gjest barelillemeg Skrevet 19. februar 2008 #18 Skrevet 19. februar 2008 Vi møttes gjennom venner. Han var kamerat av samboeren til venninna mi. Jeg var på besøk i byen en barnefri helg. Vi fikk kontakt, men ingenting skjedde. Jeg reiste til et annet kontinent rett etterpå for å være der i 10 uker - han kom på besøk etter 8 uker... Etter det har det vært oss to!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #19 Skrevet 19. februar 2008 Traff han som nå er mannen min på spinning! Mange trivelige karer trener.. Greit med noen man har felles interesser med! God jakt!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #20 Skrevet 20. februar 2008 Bodde ute i "ødemarken" i mange år og der var det jo ikke overraskende å ikke finne noen mann, og fann man noen skjelte de deg ut...og var gift. Nå bor jeg i byen, markedet er "godt" og jeg må vel kalle meg attraktiv da jeg lett treffer menn - men.....alt forsvinner liksom ut i sanden...hvordan ha ork??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå