Joplaya Skrevet 2. mai 2003 #21 Del Skrevet 2. mai 2003 Du er inne i en vanskelig periode. Har du fortalt det til din samboer? Snakket om det? Begrunnet du hvorfor du ville ha han hjemme denne helgen? Jeg synes i utganspunktet han skal ta hensyn om du har det vanskelig for tiden - i alle fall ikke dra bort for en hel helg... Du ser for deg at han koser seg på turen. Her leser jeg litt mer enn det du har skrevet... For enhver samober (mann eller kvinne) unner seg vel at den andre parten koser seg. Men er du redd for noe mer? Er du redd han ikke er til å stole på denne helgen? Derfor du så sårt ville ha han hjemme? Håper dere får ordnet opp i dette og at du kan dra bort og kose deg en annen helg. Du har ikke familie i nærheten som kan sitte barnevakt i dag eller morgen så du kan dra ut av huset og kose deg med noen venninner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina68 Skrevet 2. mai 2003 #22 Del Skrevet 2. mai 2003 Hadde det samme problemet med min mann når vi fikk vårt første barn. Skikkelig egosentrisk - med en gang en av kameratene ringte så føk han på dør og jeg hadde ikke ork eller hjerte til å si nei. Hver gang det var snakk om fest - så var han der og drakk seg dritafull uten å tenke på andre enn seg selv. Så dumme er vi jenter - vi kan aldri si at nok er nok. Men en ting er sikkert det nytter ikke å sitte og synes synd på seg selv. Finn på noe - gjør noe på egnen hånd når han er borte Men jeg vet hvor vondt det er og hvor vanskelig det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 2. mai 2003 #23 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvis dette er noe som stadig gjentar seg, og du ikke får han til å forstå, er det beste å gjøre det samme selv. Jeg ble fortalt en gang at du ikke kan forandre andre, men gjøre noe med deg selv slik at livet blir som du vil ha det. Det er jo egentlig veldig sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå