Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge skal jeg velge i foundation hos Earth-Glo Minerals? Hvordan kan man vite hvilken farge man skal ha, når man ikke har prøvd de ulike fargene? Har aldri brukt mineralsminke før, heller, så har ikke noe å sammenligne med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille My:)
Skrevet

Hvor får man kjøpt mineralmakeup (f.eks. i.d.) i Stavanger?

Skrevet

Det er veldig vanskelig å velge slik når man bestiller over nett. Når jeg bestilte fra Earth-glo måtte jeg bare ta en sjanse egentlig. Jeg bruker en medium/mørk medium, og måtte bare se litt på alternativene og lese hva det sto om de forskjellige fargene. Tror jeg havnet på en eller annen medium iallefall.. For det er jo egentlig ikke så mye annet å gjøre enn å se på fargene og prøve det ;)

Håper du finner ut noe! :D

Skrevet
Hvor får man kjøpt mineralmakeup (f.eks. i.d.) i Stavanger?

bARE klinikk i byen :)

Skrevet
Hvilken farge skal jeg velge i foundation hos Earth-Glo Minerals? Hvordan kan man vite hvilken farge man skal ha, når man ikke har prøvd de ulike fargene? Har aldri brukt mineralsminke før, heller, så har ikke noe å sammenligne med.

Jeg synes også det er vanskelig med mineralsminke. Jeg kjøpte en foundation som ble altfor mørk, selv etter jeg spurte ekspeditrisen om hjelp. Neste gang skal jeg velge en som ser ut som om den er for lys. Men jeg tenkte jeg kunne bruke den jeg har nå som bronzer - den er fin til det! Jeg hadde heller ikke brukt mineralsminke før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...