Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har lastet ned denne sangen fra internett. Det jeg stusser litt over, er at midt i sangen blir det en pause, for deretter å komme en laang periode med en slags klassisk/"easy listening"-lignende piano-ting. Er det jeg som har klart å laste ned en hjemme-mikset versjon, eller er den sangen faktisk sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Hei M-ling, lastet ned sangen jeg også. Tror jeg må ha en annen versjon enn deg, ikke noen piano periode på denne! Trompeter var det derimot litt av, sånn i bakgrunnen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 :o Jeg har sangen med piano og uten trompet, og du har med trompet - uten piano-del? Kan det vær-så-snill komme inn en avgjørende tredjepart her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 30. april 2003 #4 Del Skrevet 30. april 2003 Ikke noe piano del nei!! Hørte etter en gang til for å være sikker... Trompeten er der bare litt på slutten da :blunke: Så en av oss har nok en rar versjon da?? :o Noen som har cd'en som kan hjelpe oss med å finne ut av det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. mai 2003 #5 Del Skrevet 1. mai 2003 Er ikke noe piano-greier der, nei. Du har sikkert lastet ned feil version. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 1. mai 2003 #6 Del Skrevet 1. mai 2003 Hehe, fikk en liten mistanke om det ja Kira. Takk begge to. Synes nå det var ganske tøft jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå