Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva koster en 20 pakning sigaretter på bensinstasjon/Easy24?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 77 kr i dag på en Essostasjon. Vet at Statoil her jeg bor er dyrere på røyken.

Skrevet

fy faen, det var en dyr lungekreft! ammunisjon er billigere....

Skrevet

De som står i kassa der kunne like godt ha hatt ei finlandshette tredd nedover hue sitt.

Skrevet
De som står i kassa der kunne like godt ha hatt ei finlandshette tredd nedover hue sitt.

:ler: ja for det er jo et RAN å forlange 77 kroner!

Kanskje ha dødningehode heller?

De to ansatte kan ha hver sin hette, en med dødningehode en annen med finlandshette. To ja. Det er da vel stort sett to stykker i kassa på kiosken. En som betjener kunder og en som tygger tyggis og sender sms, evt klør seg i rumpa.

Skrevet

Det er faktisk ikke de i kassa som setter de dyre prisene.

Jeg jobber selv på en statoil stasjon å tar 80kr for en 20pakning.Det er sykt dyrt

men det koster å ha folk på jobb også.

• 8 måneder senere...
Gjest medarbeider
Skrevet

easy24 i trondheim koster det 67 for en 20 pk

Skrevet

Jeg jobber på en Shell stasjon i Bergen... her koster 20 pakningene faktisk 83! Glad jeg ikke røyker! :ler:

Skrevet

Dere skal søren meg ikke klage, det er dere som røyker. Hadde avgiftene lagt i mine hender hadde dere betalt minst en hundrelapp. Og det finnes absolutt ingen argumenter til hvorfor en skal fortsette å røyke, røyking er et symbol på konformitet, svak viljestyrke og lav terskel for stresshåndtering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...