Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så vanskelig med strømpebukser, sikkert fordi jeg nesten aldri går i skjørt/kjole... Nå skal jeg ihvertfall ha på meg en sort strikkekjole som går til rett over kneet og høye, mørkebrune støvletter på et arrangement jeg skal på til helga, så hva slags strømpebukse bør jeg gå for da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor vågal du er da og hvilket arrangement du skal på. Jeg er veldig glad i farger og kan finne på å velge rød eller lille strømpebukse til sort. Kanskje det ikke passer så godt til de brune støvlettene men...

Men skulle jeg vært litt mer nøytral hadde jeg nok gått for hudfarget strømpebukse. Det om du skal ha tynnstrømpebukse da, for da synes jeg det naturlige er det beste.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Siden du skal ha brune støvletter til, ville jeg sikkert fort gått for en tykk, svart strømpebukse. Eller noe i en lillatone. Det er jo mye du kan bruke, men hvis støvlettene hadde vært svarte, ville man kunne vært mer vågal. Når du skal forholde deg til både svart og brunt, er det sikkert en del farger som vil gjøre det litt rotete. Til svart strikkekjole syns jeg det blir litt nakent og sommerlig med tynn, hudfarget strømpebukse, men det er meg. Ja, og så liker jeg ikke kombinasjonen støvletter og sånn tynn, hudfarget strømpebukse, kom jeg på.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hadde gått for en grov, strikket svart strømpebukse.

Skrevet

Som andre har poengtert, pga de brune støvlettene blir det vanskeligere å klare å kombinere med farger. Jeg ville gått for sort strømpebukse i en litt tykkere kvalitet.

Bytter du ut de brune støvlettene med sorte, kan du velge hvilken som helst farge, så sant du klarer å matche med hva du ellers måtte ha av tilbehør (veske, skjerf etc.)

Skrevet

Jeg ville nok brukt en svart strømpebukse i ca 50 den. I microfiber stoff, el.

Skrevet

Hei Pet.

Lurer litt på det samme. Hvilken farge valgte du? Har noen brune støvletter som jeg kjøpte for mange år siden, som er like fine.

Ser det er mange som bruker knesokker utenpå strømpebukse, men vet ikke om det er helt meg. Lurer på om det finnes noen bilder med forskjellige strømper så det går an å se litt hva som funker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...