Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hvor ofte pusser dere opp? En jeg kjenner pusser opp soverommene til barna og seg selv hvert eneste år...og maler stua. Nå skal hytta til pers, alt skal pusses opp, kjærringa er jo gærn! Vi pusser opp når det virkelig trengs, men da har det heller ikke blitt gjort på noen år da.
monja Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Pusser opp når det trengs. Har malt stua to år på rad siden jeg ble lei av fargen, og i år skal ganger og tre soverom til pers. Så vi pusser opp når vi synes det trengs.
Gjest Gjest_Petronella_* Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Vi bygde hus for snart 6 år siden og valgte da helt lyst over hele huset. Jeg er så glad for at vi valgte den tidløse stilen - det fører til at vi kun trenger å "reparere" litt ett par steder - ikke male hele huset på nytt. Så for vårt vedkommende blir det enda noen år til vi kommer til å male hele huset innvendig.
Ciara Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Så sjelden som mulig. Oppussing er dyrt, og store prosjekter (bad og kjøkken) er skikkelig stressende. Har pusset opp bad og kjøkken, det var pga vannlekkasje. Da benyttet vi til gjengjeld sjansen og gjorde en god del ekstra siden vi først var i gang. Ellers ble leiligheten malt i fjor. Jeg liker det forholdsvis tidløst, har det lyst og enkelt, og jeg regner med at det blir lenge til det males her igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå