Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er noen personlighetstrekk. Hva mener dere om en person som har alle disse personlighetstrekkene tilsammen.

- Sykelig sjalu, både på partnerens nåtid og fortid. For den minste ting som har med det motsatte kjønn å gjøre, men også på kompiser, filmer og familie.

- Sykelig oppmerksomhetsbehov.

- Dårlig selvtillit.

- Lystløgner (Pga. oppmerksomhetsbehov og dårlig selvtillit).

- Selvmordstanker/ konstante tanker på døden.

- Voldsomt temperament, voldelig.

- Sykelig kontrollerende.

- Vil andre/ fantaserer om andres smerte og død pga. sykelig sjalusi.

- Null selvkontroll.

- For sterk for partneren, ekstremt sterk og varierende personlighet. (Kjæresten elsker denne personen fremdeles like mye, fordi h*n er tilgivende, tålmodig, håpefull og forelska).

- Depressiv, følsom og sårbar.

Svar de som ønsker og forstår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal sies at denne personen ser usedvanlig, og da mener jeg USEDVANLIG bra ut. Og har en utstrålig, varme og sjarm uten like mot alle andre. Det er kjæresten som får gjennomgå. Utad kan man ikke forstå hvorfor denne personen skal ha dårlig selvtillit eller lide slik.

Skrevet

Huff, skal ikke si hvem det minner meg om.. Men jeg synes synd på partneren til denne personen. :(

Gjest StockDama
Skrevet

Den personen kan se så bra ut den bare vil for min del, men den personen trenger hjelp så fort som fanden.

Skrevet

Jeg antar dette er din subjektive oppfatning av personen?

Skjønner egentlig ikke hvorfor du spør. Når beskrivelsen inneholder kun sterke negativt ladede ord kan du vel bare forvente et svar..

Skrevet

Uansett bare noen få av de personlighetstrekkene bør det ringe en bjelle.

Desverre ikke alltid like lett å se for en partner som er forelsket og kanskje håper det beste.

Skrevet

Skjønner heller ikke helt vitsen med hvorfor du spør ettersom innlegget er så til de grader ladet.

Leter du etter bekreftelse på at han er en dårlig person?

Hvorfor i all verden er du sammen med en sånn person? Bare en eller to av de greiene der burde jo faktisk få deg til å gå.

Skrevet
Her er noen personlighetstrekk. Hva mener dere om en person som har alle disse personlighetstrekkene tilsammen.

- Sykelig sjalu, både på partnerens nåtid og fortid. For den minste ting som har med det motsatte kjønn å gjøre, men også på kompiser, filmer og familie.

- Sykelig oppmerksomhetsbehov.

- Dårlig selvtillit.

- Lystløgner (Pga. oppmerksomhetsbehov og dårlig selvtillit).

- Selvmordstanker/ konstante tanker på døden.

- Voldsomt temperament, voldelig.

- Sykelig kontrollerende.

- Vil andre/ fantaserer om andres smerte og død pga. sykelig sjalusi.

- Null selvkontroll.

- For sterk for partneren, ekstremt sterk og varierende personlighet. (Kjæresten elsker denne personen fremdeles like mye, fordi h*n er tilgivende, tålmodig, håpefull og forelska).

- Depressiv, følsom og sårbar.

Svar de som ønsker og forstår!

Det høres ut som et usedvanlig menneske! Jeg synes at også at flere av disse personlighetstrekkene passer dårlig sammen. Nesten som Jekyll og Hyde! Men jeg regner med at dette er din subjektive oppfatning av denne personen. Jeg oppfatter det som at du mener at denne personen er syk, i beskrivelsene dine. Dersom det er riktig, er kanskje personen det også. Men vanskelig å vite for en utenforstående. Jeg lurer forresten på hva du mener med at personen er for sterk for partneren?

Skrevet

Denne personen er meg, og jeg er jente. Jeg er for sterk for partneren fordi han er redd for meg. Han er redd for at jeg kan skade han og han er redd for blikket mitt. Jeg skal skaffe meg hjelp så fort som mulig. Jeg orker snart ikke mer. Livet henger i en tynn tråd. Og jeg elsker han så mye. Og ja, jeg trengte en bekreftelse på at jeg er syk, eller en helt for jævlig person.

Skrevet

Du vet, du trenger ikke vår tilatelse for å søke hjelp..

Om du selv mener du trenger hjelp, og utifra hovedinnlegget regner jeg med at du gjør, så er det en overhengende fare for at du faktisk gjør det.

Skrevet

Søk hjelp du, det virker som det beste! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...