Gå til innhold

Møbeltapetsering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg driver og skal trekke om en gammel stol, og prøver å finne sider på nettet som selger utstyr/verktøy til møbeltapetsering. Det nærmeste jeg kommer er en dansk side, men er det noen som vet om en norsk? Det finnes da sider for alt mellom himmel og jord; det burde finnes noe om dette også...?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trukket om en del stoler. Vi brukte en stiftemaskin og stifter kjøpt i jernvaren og vanlig stoffsaks (kjøper du der du kjøper stoff).

Så hva er det du trenger?

Gjest Gjest_Melonas_*
Skrevet

Jeg trenger feks. høy som skal inn i stolen, en nål som er 25 cm lang med spiss i begge ender, stoppull, liner, seilgarn osv... Stolen er tatt helt fra hverandre og det er bare fjærene som er igjen! Jeg får fortsette letingen!! :lete:

• 2 uker senere...
Gjest Ikke viktig
Skrevet
Hei.

Jeg driver og skal trekke om en gammel stol, og prøver å finne sider på nettet som selger utstyr/verktøy til møbeltapetsering. Det nærmeste jeg kommer er en dansk side, men er det noen som vet om en norsk? Det finnes da sider for alt mellom himmel og jord; det burde finnes noe om dette også...?? :)

Jeg leter også etter sider for salg av det utstyret du nevner. Jeg har lest at det er mulig å få kjøpt det meste av utstyret hos lokale møbeltapetserere, men da sikkert til en høyere pris enn om en bestiller fra leverandør. Har ellers vært inne på mange sider til norske møbeltapetsererer som selger og sender utstyr til alle kanter av landet. Problemet er bare at de ikke har lagt ut bilder og pris av utstyret de selger. Dersom du skulle finne en slik side som vi søker, blir jeg glad for om du svarer.

• 2 uker senere...
Gjest 6C480A
Skrevet
Jeg leter også etter sider for salg av det utstyret du nevner. Jeg har lest at det er mulig å få kjøpt det meste av utstyret hos lokale møbeltapetserere, men da sikkert til en høyere pris enn om en bestiller fra leverandør. Har ellers vært inne på mange sider til norske møbeltapetsererer som selger og sender utstyr til alle kanter av landet. Problemet er bare at de ikke har lagt ut bilder og pris av utstyret de selger. Dersom du skulle finne en slik side som vi søker, blir jeg glad for om du svarer.
Gjest BA411B
Skrevet

Hei. Du kan få kjøpt alt av møbeltapetserverkstøy fra vårt firma. Vi er både et møbeltapetserverksted/industrisømverksted og selger verktøy og stopningsmaterialer både til private og engros. Skal du kjøpe engros hos oss må du ha bedrift med norsk org.nr. I tillegg gjelder minstekvantum på de fleste produktene for bedriftskunders engroskjøp.

Gå gjerne inn på vår hjemmeside http://www.mobeljohansen.com eller send en mail en mail, [email protected], så hjelper vi deg gjerne med det du trenger.

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Grethe_*
Skrevet

Hei

Antagelig er du ferdig med å trekke om alt du skal. Men hvis du fortsatt trenger til utstyr er www.stoffogstil.no stedet for deg. Der har de både verktøy, utstyr og stoff.

Hilsen Grethe

• 2 uker senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Eg skal og trekka om og mala spisebordstolane me har arva av min far. Mannen min er praktisk så han skal hjelpa meg. Kjøpte møbelstoffet på stoff og stil, beige og offwhite striper. Stolane skal malast kremkvite. Blir gøy!(Om me får det til....!!!)

• 4 måneder senere...
Skrevet

annbefaler sløyd detaljer.www.sloyd detaljer.no. de har mye til møbeltapetisering, hobby,verktøy,mm.

• 9 måneder senere...
Gjest lill iren
Skrevet
Hei.

HEI.

jeg er møbeltapetserer i telemark og selger det meste du trenger til hobbyen.Tapetsereren kan skaffe deg verktøy ,stoppmaterialer og stoff som egner seg.

Google møbeltapetserere og stedet ditt så ,vips!eller sjekk mester.no .De har oversikt over mestere i alle fag

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei.

Jeg var nettopp innom en salmaker i Bergen for å kjøpe skumplast. De hadde kjempemye møbelstoffer og driver med omtrekking.

De heter Zorba og holder til i Åsane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...