Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg har ikm om ikke så lenge, og i den forbindelse har jeg begynt å tenke på testingen. Jeg vil egentlig vente til dagen for ikm, men lurer på om jeg klarer å vente. Vil helt sikkert prøve å teste dagen før. Når begynte du å teste deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er jeg av den utålmodige typen, så jeg klarer ikke vente. har masse billigtester, så begynner å teste ca 3 dager før IKM. men bruker ikke cb test før hvis jeg ikke får positivt utslag på billigtest. testet positivt 3 dager før ikm sist gang. men man skal visst helst vente til ikm dagen eller dagen etterpå. men er jo forskjellig fra person til person.

Skrevet

Jeg venter tre dager etter IKM med å teste. Synes tester koster for mye til å teste før jeg har ventet noen dager. Men jeg kjenner at det ikke er lett å vente. Skal teste på mandag, hvis ikke mensen har kommet før det.

Skrevet

jeg kan heller ikke drive å teste hele tiden... er for dyrt å drive på sånn, selv om jeg har lyst... venter også til jeg event. får mensen,, ser på mandag om jeg får... hvis ikke da tester jeg....

Skrevet

Jeg følte at noe var rart i kroppen denne gangen, så jeg testa med CB på ettermiddagen 1-2 dager før IKM... Funket bra det :lur:

Skrevet
Jeg følte at noe var rart i kroppen denne gangen, så jeg testa med CB på ettermiddagen 1-2 dager før IKM... Funket bra det :lur:

Jeg tester på selve IKM dagen eller dagen etter....

Skrevet (endret)

med clearblue kan du teste tre dager før! det kan du jo gjøre da....

Har testet før tia jeg også... med blir bare skuffet, så tar meg selv i nakken og PRØVE å la vær... blir mange bortkasta tester

Endret av theamoren
Skrevet

Har stort sett testet på IKM, denne gangen så lot jeg det være fordi jeg var sikker på at det ikke kom til være noe, så jeg ventet bare på mensen... Blir dyrt å teste i tide og utide ;)

Skrevet

...Bare sånn litt utenfor tema...

hvor mye koster sånne tester i Norge...CB eller billigtester...

Skrevet
...Bare sånn litt utenfor tema...

hvor mye koster sånne tester i Norge...CB eller billigtester...

Jeg bruker tester fra babydreams.dk. De koster 16 kroner stykket, så jeg skjønner ikke helt alt dette pratet om at det er så dyrt...?

Skrevet

Jeg mener jeg betalte mellom 50 og 100 kroner på apoteket sist..? Det var dyrt, synes jeg.

Men nå har jeg bestilt fra nettet, og da kan jeg være litt mer løssluppen med testingen.

Gjest Revenka
Skrevet

En clear blue digital test koster 129,- på apoteket, og klarer du å svi av 4 stk på en periode :sjenert: så blir det dyrt :fnise:

Skrevet
En clear blue digital test koster 129,- på apoteket, og klarer du å svi av 4 stk på en periode :sjenert: så blir det dyrt :fnise:

Hehe, ja, det blir fort veldig dyrt :P

Skrevet

ja de derre eggeløsningstestene jeg kjøpte da! 350 kr! huff og huff.... det var ille!

Gjest Revenka
Skrevet

EL testene har jeg bestilt fra nettet til 199,- inkludert porto. Da er det 7 tester i en pakke, og det er de digitale fra CB. Fikk de på to dager.

Skrevet

Jeg har kjøpt tester fra billige-tester.no. 10 strimler for 95,- Vet jo ikke om kvaliteten er like bra, men for den utålmodige er det jo kjekt å ha noen billige tester å benytte seg av. Samme pris for eggløsningstester, og disse ser i alle fall ut til å funke greit...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært prøver i 1 1/2 år og ikke tatt en eneste graviditetstest ennå..

Det skal jeg gå ut å kjøpe den dagen (forhåpenligvis...!!) mensen viser seg å IKKE ha kommet i løpet av de første par dagene etter at den var forventet..

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke helt når jeg skal begynne å teste jeg. Slutta på pillen 6 feb, så det er jo akkurat fire uker i dag. Og vi har prøvd veldig denne måneden, men føler lissom det er litt tidlig å teste ennå lell...mensen har ikke dukket opp og ikke har jeg hatt noen småblødninger heller - så det er jo kanskje positivt...kanskje jeg tester til helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...