Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hvem av disse svikter meg mest? Min knullekompis som også er min venn, men som drar til min venninne og kliner med henne? Jeg og knullkompis har inget løfte om at det kun er oss to, vi kan gjøre hva vi vil med hvem vi vil på hver vår kant. Men så tenker jeg at en venninne liksom skal være litt lojal til meg...
Gjest lillebøll Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Tja, ingen av dem er slemme, men du er vanvittig naiv dersom du tror du eier noen pga av sex.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Men jeg tror ikke jeg eier han. Jeg vet at jeg ikke gjør det. Jeg syntes det er helt greit at han roter rundt med andre damer, men syntes ikke det er helt ok når han gjør det med min venninne...føler det blir litt feil.. og da blir det rart når skal treffe henne..
Gjest lillebøll Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Men jeg tror ikke jeg eier han. Jeg vet at jeg ikke gjør det. Jeg syntes det er helt greit at han roter rundt med andre damer, men syntes ikke det er helt ok når han gjør det med min venninne...føler det blir litt feil.. og da blir det rart når skal treffe henne.. Hvorfor blir det rart? Fordi dere harver over samme mann? Hun har da like stor rettighet til å få seg et nummer med fyren som du så lenge dere ikke er i lag. Ulempen med knullekompiser er nemlig den at man ikke kan forvente annet enn at de gjør nettopp det de vil, omså knulle venninnen din.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg merker nemlig at jeg er litt mer sur på henne enn på han. For jeg og han har en avtale at hvem som helst egentlig er greit. Men jeg tenker at jeg aldri ville lagt meg etter en mann mine venninner holder på med... selv om jeg syntes og han er dum som går etter min venninne
Gjest StockDama Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Jeg merker nemlig at jeg er litt mer sur på henne enn på han. For jeg og han har en avtale at hvem som helst egentlig er greit. Men jeg tenker at jeg aldri ville lagt meg etter en mann mine venninner holder på med... selv om jeg syntes og han er dum som går etter min venninne Det har tydeligvis ikke du, siden du syns det _ikke_ er greit. Nå må du bestemme deg... Og ingen av de er slemme.
Gjest jente37 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Hvem av disse svikter meg mest? Min knullekompis som også er min venn, men som drar til min venninne og kliner med henne? Jeg og knullkompis har inget løfte om at det kun er oss to, vi kan gjøre hva vi vil med hvem vi vil på hver vår kant. Men så tenker jeg at en venninne liksom skal være litt lojal til meg... Enda et bevis at knullekompis-greia funker ikke...
Gjest Ansjoni Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Ingen av dem svikter deg, Men du syns tydeligvis ikke det er så greit at han ikke bare holder seg til deg likevel...
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Her er det tydeligvis vanskelig å få noe sympati.... Men jeg har aldri hatt noe problem når han har stikki av med andre damer, det har skjedd i stor skala, bare nå.. når det er venninna mi han roter med. Jeg liker det ikke, og tenker jeg blir kleint når vi tre skal omgås sammen..
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Jeg syns venninnen din er litt mer slem enn han. Du kan ikke kreve noe, men jeg ville nok forventet noe mer lojalitet av henne.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Jeg stemmer på at venninnen din er den "slemmeste". Jeg har hatt endel knullekompiser selv og det har aldri vært et tema at mine venninner vil ta i de med ildtang engang. Ved ett tilfelle så ble en av mine knullekompiser veldig betatt av min venninne. Da var jeg egentlig lei hele fyren og sa til henne at det var fritt frem om hun ønsket det. Men hun kunne ikke tenkt seg en som "nettopp" hadde vært med meg, så hun avviste han blankt. Jeg forstå henne, hun er bedre enn at hun behøver mine leftovers.... Jeg hadde aldri orket å være på klinings med en som hadde vært tilsengs med en venninne. Det blir bare ekkelt. Så,-han kan du naturligvis ikke forvente noe av, men i min venninnegjeng er det naturlig å ikke dele partnere.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Enda et bevis at knullekompis-greia funker ikke... For deg kanskje, men det sier mer om deg enn om at "greia ikke funker." For meg har jeg hatt mange knullekompiser gjennom årene; noen år hadde jeg tre stykker som jeg "holdt" meg til med litt annen variasjon innimellom. Det samme hadde de. Det var bare å ringe til en av de når behovet meldte seg Veldig greit. Helt ukomplisert.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Hvem av disse svikter meg mest? Min knullekompis som også er min venn, men som drar til min venninne og kliner med henne? Jeg og knullkompis har inget løfte om at det kun er oss to, vi kan gjøre hva vi vil med hvem vi vil på hver vår kant. Men så tenker jeg at en venninne liksom skal være litt lojal til meg... Ingen av de har gjort noe galt. Vil du ha trofasthet så bør du vel heller ha en kjæreste enn en knullekompis?
*melis* Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er uenig med de som mener at ingen av de har gjort noe galt. De har kanskje ikke brutt noen regler, men en god venn i mine øyne holder seg langt borte fra venners sexpartnere, selv om de ikke er kjærester. En knullekompis og god venn burde også holde seg borte fra venninnene til sexpartneren. Unntaket er om de har blitt forelsket i hverandre og kunne tenke seg å bli kjærester. Da burde du trekke deg tilbake og gi de fritt spillerom.
Dårrit Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Selvsagt må du få føle deg skuffet. Selv om en ikke "eier" et menneske eller har uttalte bånd til dem, så føler en seg selvsagt såret når den en har sex med går over til noen andre, som en kjenner og er glad i. Selvsagt setter det igang følelser når venninnen roter med noen en har hatt regelmessig sex med. En må få skille mellom hva en føler og hvordan en handler. Jeg mener ikke at de har gjort noe direkte feil, men jeg mener at det er naturlig å føle deg såret men at du nok bør tenke deg om før du handler ut fra følelsene du sitter med nå.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Takk for svar. Jeg vet ikke hvem som har rett. Eller om noen har rett. Jeg skal ned til min venninne etterpå og jeg har lyst til å snakke om det, be henne ligge unna, men jeg vet ikke om jeg får det til. Blir det bare pinlig om vi snakker om det ? Eller blir det pinligst om vi ikke snakker om det? Off... vet ikke helt hva jeg skal gjøre... eller hva jeg skal si til han... Jeg sitter med en klump i magen og vet ikke helt hva jeg skal gjøre...
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Takk for svar. Jeg vet ikke hvem som har rett. Eller om noen har rett. Jeg skal ned til min venninne etterpå og jeg har lyst til å snakke om det, be henne ligge unna, men jeg vet ikke om jeg får det til. Blir det bare pinlig om vi snakker om det ? Eller blir det pinligst om vi ikke snakker om det? Off... vet ikke helt hva jeg skal gjøre... eller hva jeg skal si til han... Jeg sitter med en klump i magen og vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Dump dem begge!!!
W. Wallace Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Enda et bevis at knullekompis-greia funker ikke... Stemmer, og hvert eneste ekteskap som går dukken, hvert eneste kjærestepar som slår opp og går hver sin vei og hvert eneste tilfelle av utroskap er bare nok et bevis på at parforhold-greia ikke fungerer.
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er enig med noen her at venninna nok er den slemmeste. Elskeren din vet jo ikke så mye om disse venninnegreiene om å ikke røre hverandres knullkompiser. Så jeg vil nok stemme på at venninna di ikke viser så mye forståelse. Hvem hadde han først da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå