Gå til innhold

Har andre menn som du kjenner enn partnere sett deg naken?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 27
Skrevet

Hei, jeg lurer på hvor vanlig det er at andre menn som du kjenner enn partnere har sett dere nakne? Ta regner jeg ikke med helsepersonell!

Av menn som ikke har vært partnere har broren min og en svoger sett meg naken i badstua. Et par kompiser som jeg nakenbada med for en del år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten til en kompis av meg som også er en god vennine av meg har latt meg se henne naken en del ganger. Første gangen så sto hun å skiftet inne på rummet sitt med nesten åpen dør. Jeg ble litt paff da jeg så henne naken der, men hun bare ga et varmt smil og fortsatte som ingenting med døren åpen. Senere har hun solt seg naken på verandaen et par ganger mens jeg og kjæresten hennes var der så det er tydeligvis helt ok for ham. Etter det så har hun skiftet foran meg et par ganger og gått litt rundt naken foran meg.

En annen vennine viste meg puppene sine inne på et utested uten at noen andre fikk det med seg.

Bestevenninen min har også latt meg se henne naken noen ganger og vist meg nakenbilder.

Skrevet

Ja, man har da tilbragt sine timer i badstua på studenterhytta i Trondheim, så omtrent hele min omgangskrets fra studietida har sett meg uten en tråd.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

I voksen alder er det bare kjæresten som har sett meg naken. Føler det ikke naturlig å flashe meg for hvem som helst, men hvis man var en gjeng som ville bade, uten at man hadde med badeklær, er jeg ikke mer blyg enn at jeg kunne badet uten klær foran andre hannkjønn.

Gjest marihan
Skrevet

En kompis av samboern min kom inn på badet akkurat da jeg var på vei ut av dusjen. Ikke med vilje da... håper jeg! :fnise:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja noen kompiser av meg har sett meg naken

Skrevet
Ja noen kompiser av meg har sett meg naken

Ett vennepar som vi hadde partnerbytte med.

Ett annet vennepar som vi bruker ta sauna med.

Noen venner i ungdommen som jeg brukte å ta sauna med.

++++++

Gjest Bifilia
Skrevet

Ja, er ikke blyg av meg.

Har vært naken med andre menn og kvinner et uantall ganger i både sauna og bobblebad - senest på lørdag.

Skrevet

ja, er da noen venner av me som har sett meg uten klær..

vi drev å kødda i fylla at vi skulle øve oss på å kateterisere hverandre... glad vi hverken hadde utstyr eller nok alkohol i kroppen..

Skrevet

En gang var jeg på fest hos ei venninne og langt utpå morgenen fant vi ut at nå skulle vi bade litt i frognerbadet. Vi var vel rundt 20 personer og alle sammen så hverandre ganske så nakne, jeg mener å huske at jeg beholt undertøyet på... ville ikke føle det riktig mot typen min at noen gutter så meg naken.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Hei, jeg lurer på hvor vanlig det er at andre menn som du kjenner enn partnere har sett dere nakne? Ta regner jeg ikke med helsepersonell!

Av menn som ikke har vært partnere har broren min og en svoger sett meg naken i badstua. Et par kompiser som jeg nakenbada med for en del år siden.

Jeg har bada naken på natta i syden, har vært i badstue noenganger der det har vært menn og så har jeg dusja på Roskilde, og der var det bare fellesdusjer (brrrrr med kalt vann) der både kvinner og menn dusjet. Så var jeg på tur med en villmarksfyr engang, han mente plutselig at vi måtte komme oss over til ei helt spesiell øy for å virkelig ha vært på tur, så da måtte vi hive av oss og svømme over med klærne i en plastikkpose på hodet. Var en helt utrolig historie egentlig, for denne mannen holdt på å krepere da vi kom på land, han klarte ikke å få klærne på seg for han skalv sånn, så prøvde han å fyre opp et bål splitter naken, men det klarte han heller ikke fordi han skalv sånn. Han hyperventilerte og det så virkelig skummelt ut en stund der. Jeg var sikker på at mannen kom til å dø mens jeg satt ute på en øde øy alene uten båt. Heldigvis gikk det bra :ler: Han likte kanskje meg litt bedre enn jeg likte han, så i ettertid har jeg faktisk lurt på om det var en liten baktanke bak den svømminga til øya :ler:

Uffa meg! :ler:

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_Studenten_*
Skrevet

Jeg har selv vært en del ganger på studenterhytta i Trondheim i badstua. Inntrykket mitt er at guttene stort sett er nakne, mens jentene alltid har bikini eller håndkle rundt seg. Har det forandret seg den siste tiden, kanskje?

Skrevet

Hmmm. Jeg er visst ganske prippen når det kommer til nakenhet ser jeg. Jeg kan ikke tenke at noen menn som ikke har vært kjærester av meg, har sett meg naken etter at jeg kom i puberteten.

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Jeg er ikke prippen, men den situasjonen har ikke oppstått.

Skrevet

nei, det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre! KUN min kjære ektemann får se meg uten klær!!!!!

Skrevet

Både ja og nei! Kompiser og venninner har sett meg naken, når jeg er på trening og i svømmehallen, folk i fellesdusj på diverse festivaler osv., men som regel så er det kun i situasjoner der det er snakk om "må man, så må man" -man må dusje, og når det ikke er noe annet enn fellesdusj i nærheten så.

Noe annet er å "vise seg fram" for kompiser av kjæresten for eksempel -det ville jeg ikke gjort.

Gjest Tigress
Skrevet

Tja, om lag ein ti-tolv tidlegare kolleger har sett meg i badstua, ein del menn eg ikkje kjenner i badstu her og der, dei fleste av kompisane mine... Eg har ikkje tal på det for å vere ærleg, eg bryr meg nada.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har vært i fellesbadstue med kolleger et par ganger, og med familie mange ganger.

Skrevet

Etter jeg kom i puberteten har kun kjæresten sett meg naken. Jeg er litt blyg av meg og liker ikke å vise meg naken for hvem som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...