Gjest Shayla Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Jeg skal kjøpe Volcom bukse til sambo. På side jeg har funnet den perfekte bukse, står det at fargen er STN?? Noen som vet hvilken farge STN skal være?
California Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg skal kjøpe Volcom bukse til sambo. På side jeg har funnet den perfekte bukse, står det at fargen er STN?? Noen som vet hvilken farge STN skal være? Et søkpå google tilsier at STN er stone, en slags beige farge. Eksempelet jeg fant var en jakke da. BLK er ihvertfall black. volcom shorts farge stone denne ser litt lysere ut enn den stone fargen jeg fant på jakke tidligere.
Gjest Shayla Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Et søkpå google tilsier at STN er stone, en slags beige farge. Eksempelet jeg fant var en jakke da. BLK er ihvertfall black. volcom shorts farge stone denne ser litt lysere ut enn den stone fargen jeg fant på jakke tidligere. Takk skal du ha. Da er det hvertfall klart at STN er en lys farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå