Lillros Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Vet ikke om jeg syntes det er morsomt, eller tragisk. Så et program her endag. Med hun Lene Alexandra. Hun er jo kjent for sine dårlige puppe sanger. Så sa hun søren med at hun IKKE spilte på sex. Da måtte jeg bare le, og tenke "ehh, neivel?" Merker hun er blond ja. Og det er ikke bare utenpå heller. Vi alle VET jo at sex selger. Hadde jeg vært hun, så hadde no jeg heller sagt at jeg spilte på sex. Hvorfor ikke bare si sannheten? Utifra mine øyner, så blir det ihvertfall for dumt når kjendiser sier at de ikke spiller på sex, når de synger "my boobs are ok", og når de opptrer på seenen, så danser de så og si naken og beføler seg selv på sine 65C pupper. Hvis ikke det er "spilling på sex" hva er det så?
Gjest Gjest-M- Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Siste nytt fra denne IQ-bomben, er jo at hun ikke syns hun selv er dum.....ehh....hvorfor føle behov for å si det...? Hun er jo fullstendig blåst i hodet, og jeg får magevrengninger av hele dama. Det verste er at folk kjøper "musikken" hennes, og at media lar henne få oppmerksomhet. Ikke kan hun synge, og hun spiller kun på sex.....blæh!! Dette er ikke misunnelig oppgulp, for jeg er godt voksen og gir beng i sånne typer, men skjønner ikke hvorfor hun er så eksponert..... Takke meg til vakre, veldreide damer som Mira Craig og Maria Haukås Storeng, f.eks.
Rosalie Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Og hva oppnær hun med disse utsagnene? Jo, masse presseoppslag og PR for CD-en sin. Kun blånn eller strategisk..?
Gjest StockDama Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hun har neppoe C cup, det er nok hakket større =p Sangstemme har hun faktisk, bare at sangene hun synger er helt forferdelige. Og som wadjet sier, hun rir på bressebølgen, og hvorfor skulle hun ikke gjort det når det selger så mye som det gjør?
Lillros Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 Hun har neppoe C cup Hun hadde vist E-cup Men hun spiller ikke på sex altså. Det hadde hun gjort vis hun hadde hatt a-cup
Gjest StockDama Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Vel, hun lyver nok så det oser når det gjelder det =D Men det skaper debatt, debatt skaper oppmerksomhet, oppmerksomhet = penger. Så hun vinner selv om hun lyver eller ikke =)
Lillros Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2008 Vel, hun lyver nok så det oser når det gjelder det =D Men det skaper debatt, debatt skaper oppmerksomhet, oppmerksomhet = penger. Så hun vinner selv om hun lyver eller ikke =) Vet ikke om hun lyger sånn sett, men vet at hun lyger når hun sier hun ikke spiller på sex:) http://www.fornebuklinikken.no/lene-alexan...4158-23219.html
Rosalie Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Hvor vil du egentlig hen med innleggene dine, Jofis? Jeg finner ingen sammenheng, jeg. Og ja - "alle" vet vel at både hun og Aylar la inn innlegg for å kunne jobbe som glamourmodeller. Det er ikke akkurat sjokkerende nyheter du kommer med. Men spiller hun så mye på sex nå lenger, egentlig? De siste gangene jeg har sett henne i media så har hun da vært svært så påkledd, og henner ikke brukt babystemmen sin.
Lillros Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2008 Hvor vil du egentlig hen med innleggene dine, Jofis? Jeg finner ingen sammenheng, jeg. Og ja - "alle" vet vel at både hun og Aylar la inn innlegg for å kunne jobbe som glamourmodeller. Det er ikke akkurat sjokkerende nyheter du kommer med. Men spiller hun så mye på sex nå lenger, egentlig? De siste gangene jeg har sett henne i media så har hun da vært svært så påkledd, og henner ikke brukt babystemmen sin. Må du slappe litt av da ;o) I forrige uke da jeg så hun, sto hun på en seene og spilte på sex, kansje du ikke så det Og jeg snakker heller ikke BARE om hun. Snakker om kjendiser som sier de IKKE spiller på sex, men som gjør det. Listen kan no bli lang den, og det er ikke bare jenter heller, er nok begge kjønn
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Hun spiller ikke på sex? Nei, kjære vene. Der var det lite ærlighet ute og går. Synes min mann sa det litt treffende om alle "glamourmedellene": Er de så dumme som man får inntrykk av, så kan man ikke annet enn å synes synd i dem. Spiller de eller gjør seg så dumme med vitende vilje for å oppmerksomhet, er det enda større grunn til å synes synd i dem.
Filur Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Jeg må smile litt når jeg ser Lene Alexandra på tv. Litt kult at den rollen hun spiller faktisk funker da, og at hun tjener penger på det. Tviler på at hun er så dum som hun fremstår, for som sagt over har hun forandret litt image i det siste, og virker mer "normal". Men jeg tror heller ikke hun er den skarpeste kniven i skuffen for det må gå på selvrespekten løs å fordumme seg på den måten for penger. Men alt i alt, så får hun oppmerksomhet og tjener penger, og det er jo flott for henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå