Kristaa Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Har bestilt kort, fått det i posten, aktivert det og fått pin-kode. Dyttet hele herligheten inn i minibanken i dag og fikk beskjed om at det ikke var godtatt eller noe? Har Mastercard gjennom banken min, der får jeg jo tatt ut kontanter?
Supramundane Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har også kredittkort fra Skandiabanken, har ikke hatt problemer med å bruke det i minibank.
Sol79 Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Nesten et spørsmål som kun SKandiabanken kan hjelpe deg med?
Annikken Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Vel, fikk du kortet tilbake, eller ble det slukt? Jeg hadde ikke det problemet da jeg fikk kort av Skandiabanken... det kan være kortet ble aktivert, men at de oppdaterer databasene sine hver andre time eller noe, slik at du var for rask?
Gjest Gjest_anny_* Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 heisann! har bestilt kredittkort fra skandiabanken for å få gunstigere renter på annen kredittkortgjeld. noen andre her som har gjort dette? vet dere hvor mye kredittman kan få hvis man feks. har 190 000 i inntekt, ingen bet.anmerkninger og er student? mye fikk dere?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 heisann! har bestilt kredittkort fra skandiabanken for å få gunstigere renter på annen kredittkortgjeld. noen andre her som har gjort dette? vet dere hvor mye kredittman kan få hvis man feks. har 190 000 i inntekt, ingen bet.anmerkninger og er student? mye fikk dere? Hvis du allerede har bestilt kredittkortet, så vet du jo hvor mye du kan få i kreditt. Dette får du svar på i søknadsprosessen.
Kristaa Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2008 Det løste seg Fikk melding fra banken om at det er en teknisk feil de holder på å rette opp i
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 heisann! har bestilt kredittkort fra skandiabanken for å få gunstigere renter på annen kredittkortgjeld. noen andre her som har gjort dette? vet dere hvor mye kredittman kan få hvis man feks. har 190 000 i inntekt, ingen bet.anmerkninger og er student? mye fikk dere? Kredittgrensen til Skandiabanken er vel på 100 000 kr, så noe mer enn det får du vel ikke.
Sol79 Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Tror ikke man får mer enn 10 000 i kreditt i begynnelsen uansett.
Vienn Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Godt kreditt har noe med inntekt å gjøre... Eller som det sies; det koster mye å være fattig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå