melatonin Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 jeg hater bestevennen til mannen min.. han er så avskylig.. men vil prøve å gjøre det beste ut av det.. noen som har opplev det samme?? noe råd?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Å hate er da vikrelig sterkt. Hva er det han har gjort som er så forferdelig? Uansett. Om det er noen jeg ikke liker, klarre jeg alltid å ta meg sammen, og opptre hyggelig og høffelig. Det er vel ikke stort annet du kan gjøre, om det er en god venn av mannen din.
Rosalie Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Hva har han gjort deg som gjør at du hater han? Én ting er å mislike - ikke alle mennesker går like godt sammen - men hate? For øvrig er det ingen som forlanger at alle skal være på bestis-nivå, men man kan fint omgås de aller fleste.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Hva er det som gjør ham så forferdelig? Jeg skal innrømme at jeg kan bli "sjalu" på samboerns prioriteringer, noen ganger er han mye sammen med venner mens vi to ikke finner på "noe" sammen. Da kan jeg også tenke ikke så snille ting om vennene hans - men ærlig talt er det jo MITT problem og jeg som velger å enten leve med det eller ikke. Samboerns venner er hyggelige folk med både veldig gode sider og noen feil og mangler som de fleste av oss. Det hjelper mye å fokusere på det positive og gjerne bli kjent med dem også. Om noen av vennene hans virkelig var folk jeg fikk i halsen (det måtte vært noe a la brautende/manipulerende/nedlatende/kriminelle) vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, da ville jeg kanskje tenkt over hvorfor samboern min hadde valt seg slike venner og om det sa noe om hans verdier.
Gjest StockDama Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Har ikke noe annet råd enn å prøve å bruke minst mulig tid med bestevennen til kjæresten din.
Noli Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jeg liker ikke min kjærestes venn, men det vet kjæresten min. Det har nok ikke med at noen av oss er dumme eller noe sånt, men enkelte personligheter går bare ikke sammen. Å være sjalu på kameratene til kjæresten derimot blir litt skumlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå