Rexina Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hvilke produkter bruker dere som har sensitiv hud og hodebunn? Hva anbafaler dere av shampoo og balsam? Hvilken hudkrem kan en på 19 år med sensitiv, fuktfattig hud ha? Tåler ikke Redken Body Full. Selv om jeg aldri har hatt så fint hår før, får jeg sår i nakken og i ansiktet. Endret 17. februar 2008 av Rexina
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 "Sensitiv hud" er en stor sekkebetegnelse, og det jeg tåler, kan du reagere på. Jeg har tynn, tørr (både fett- og fuktfattig) sensitiv hud, og bruker Decleor, MD Formulations og Dermalogica til ansiktet. Men har du prøvd Avene og/eller La Roche Posay til ansiktet? Begge er apotekserier som har gode produkter til sensitiv hud. Til håret går det for det meste i Kerastase, for Redken er en katastrofe for hodebunnen min, og gir meg harde, vonde kuler. Akkurat nå bruker jeg shampo for sensitiv hodebunn (Bain Riche Haute Tolérance), og Ciment Anti-Usure. Og så er det lurt å IKKE eksperimentere så mye med ulike produkter.
Essie_ Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Jeg har sensitiv hud og har brukt la roche-posay (mye for pengene). Men nå har jeg spandert på meg favoritten min igjen som er hy-öl og phytoactive sensitive fra babor. Den er veldig snill mot huden, renser bra og lukter godt Noen som forresten vet om noen nettsider som har billige (billigere enn hudpleiesalong, hvertfall) babor-produkter?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Det siste er jeg interessert i, også. Huden min liker veldig godt renseoljer, men her i byen er det ingen som fører Babor lenger. Jeg vet at beautybridge har endel, eller i hvertfall hadde? :klø:
onyx Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har sett at Amazon har hatt, og også essentialdayspa.com har Babor. Det billigste er likevel sikkert å finne en tysk side og bestille derfra.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Problemet er at tyske nettsider ofte er veldig gammeldagse, ikke tar imot betaling over nett (Visa, Paypal osv), og slett ikke sender ut av det tysktalende område, for ikke å snakke om ut av EU. Er rensen for sensitiv hud så bra at det er verdt styret, tro? Jeg er veldig fornøyd med renseoljen fra MAC, som i tillegg er ganske rimelig, men heller ikke helt lett å få tak i hvis man ikke bor i hovedstaden eller reiser mye.
onyx Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Mens jeg bodde i Norge kjøpte jeg fra EDS og syntes det var greit. Opplevd sjelden at pakkene derfra ble stoppet i tollen, men det kan jo være annerledes nå. Men du har rett i at de tyske nettsidene er tildels vrange ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå