MarianneE Skrevet 16. februar 2008 #1 Del Skrevet 16. februar 2008 Endelig er det tilbake. Torsdag 21/2 er ventetida over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. februar 2008 #2 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, endelig, dette har jeg ventet lenge på! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 16. februar 2008 #3 Del Skrevet 16. februar 2008 Gled dere! Serien tar seg skikkelig opp de neste episodene, er bare så sinnsykt spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 18. februar 2008 #4 Del Skrevet 18. februar 2008 Er det på TV her hjemme eller i USA serien begynner da? Har brukt og lasta ned, og når jeg går inn på de amerikanske sidene finner jeg ikke ut av når det begynner, evt begynte, der borte. Ingenting fungerer på nettsidene deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 18. februar 2008 #5 Del Skrevet 18. februar 2008 Dette har jeg og blitt hekta på! Vi ble ganske stuck på sesong 2 episode 18 (?) hvor han teabag brøler I HAVE INFORMATION! Skulle absolutt spoles tilbake 20 ganger daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 18. februar 2008 #6 Del Skrevet 18. februar 2008 Dette har jeg og blitt hekta på! Vi ble ganske stuck på sesong 2 episode 18 (?) hvor han teabag brøler I HAVE INFORMATION! Skulle absolutt spoles tilbake 20 ganger daglig T-bag... :rødme: Den desidert beste karakteren Robert Knepper gjør den rollen så utrolig bra! All ære! *ned på knær, hodet i bakken, armene strakt fram* Amen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 19. februar 2008 bare noen dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 19. februar 2008 #8 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) T-bag... :rødme: Den desidert beste karakteren Robert Knepper gjør den rollen så utrolig bra! All ære! *ned på knær, hodet i bakken, armene strakt fram* Amen. Hahaha sånn går det når vi laster ned uten tekst Tenkte bare whatthehell, tepose? Han er da for slesk og sleip til et så hyggelig navn! Endret 19. februar 2008 av milkyway Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 19. februar 2008 #9 Del Skrevet 19. februar 2008 Hahaha sånn går det når vi laster ned uten tekst Tenkte bare whatthehell, tepose? Han er da for slesk og sleip til et så hyggelig navn! T-Bag er er forkortelsen for Theodore Bagwell Me like.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 19. februar 2008 #10 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg syns nå han er litt sleip. Eneste jeg har sansen for er han alle liker, men det visste jeg ikke selv før samboern viste homoerotiske tendenser som "Han er jo en kjegas!" "Åh jeg skulle ønske jeg var han der, han er så tøff!" "Du syns vel også han er kjekk? Han er perfekt mann!" Tror han er mer betatt av han enn meg! Hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg syns nå han er litt sleip. Eneste jeg har sansen for er han alle liker, men det visste jeg ikke selv før samboern viste homoerotiske tendenser som "Han er jo en kjegas!" "Åh jeg skulle ønske jeg var han der, han er så tøff!" "Du syns vel også han er kjekk? Han er perfekt mann!" Tror han er mer betatt av han enn meg! Hoho! Ojsann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 19. februar 2008 #12 Del Skrevet 19. februar 2008 Ja, jeg sitter da og sikler på milla når jeg ser the 5th element og f.eks, men jeg er da like heterofil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 19. februar 2008 #13 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg syns nå han er litt sleip. Ja, han er seip, men det er hele karakteren som fascinerer meg. Jeg synes han spiller den så godt! Dialekten og stemmen og måten han går på og alt! Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Pepper Skrevet 20. februar 2008 #14 Del Skrevet 20. februar 2008 jeg synes prison break er kjedelig. tydelig at de lager flere sesonger kun fordi det selger... ja, ikke at det er noe galt i det, men det er så fryktelig dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 20. februar 2008 #15 Del Skrevet 20. februar 2008 Nå så jeg just en av de nyere, jeg spoiler ikke men teposen er redd for balla sine hohoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 20. februar 2008 #16 Del Skrevet 20. februar 2008 T-bag... :rødme: Jeg ville ikke brukt :rødme: -smileyen når det gjelder han. T-bag er jo bare dødsekkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 20. februar 2008 #17 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg syns så synd på Bellick jeg.. Hehe. Han er jo så stakkarslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 20. februar 2008 #18 Del Skrevet 20. februar 2008 Bellick i tigerbuksa! Han er sikkert bare en snill mann som misbrukte sin autoritet ;( Ahaha men da han og snutekompisen sin forfulgte dem i bilen i sesong 2 og han bare kikket sleskt "Nå har vi dere" blikket sitt, priceless yo! jeg ler meg i hjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 20. februar 2008 #19 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg ville ikke brukt :rødme: -smileyen når det gjelder han. T-bag er jo bare dødsekkel! Hehehe, sant nok. Kanskje litt feil valg av smiley. Men det er ikke HAN, selve T-Bag jeg liker, det er mer skuespilleren. At han greier å gjøre rollen så fantastisk bra og overbevisende. Og akkurat den rollefiguren da. Han er så perfekt. Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg her, men altså..rollen er uunnværlig i serien Endret 20. februar 2008 av SweetS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 21. februar 2008 jeg synes prison break er kjedelig. tydelig at de lager flere sesonger kun fordi det selger... ja, ikke at det er noe galt i det, men det er så fryktelig dårlig kvalitet. Første gang jeg har hørt noen si. Men i kveld dere1 I kveld! Å, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå