Gå til innhold

Hundebæsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Det finnes jo så mange hundeeiere her i landet, hva mener dere om det å plukke opp hundebæsjen etter hundene deres?

En ting er jo å la hunden bæsje i skogen, da er det jo mer "greit" å ikke plukke opp, men midt på gata?

Spesielt nå som våren smelter er dette noe jeg lurer på, hvorfor er det å mange som ikke plukker opp etter hunden sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plukker alltid opp etter hunden min og ser på det som en selvfølge. Gjør han fra seg f.eks. på en skogssti der andre kan tenkes å ferdes, plukker jeg opp der også.

Hvorfor andre ikke gjør det, aner jeg ikke!

Skrevet

Vi bor i skogen og går mest turer der det ikke ferdes folk. Han gjør fra seg minst 2 meter fra stien. Plukker ikke opp i skogen. Mer miljøvennlig å la det brytes ned i naturen enn å ta det med i en plastpose. Men hvis han gjorde fra seg langs veien eller i byen hadde jeg selvsagt hatt med hundepose og plukket opp. Det er så irriterende å tråkke i en hundebæsj!

Skrevet

Jeg plukker ikke opp i skogen hvis hunden går bort fra stien, noe den som regel gjør. Langs vei er det en selvfølge å plukke opp, og jeg har "hundeposer" i lomma, i veska og på flexbåndet. Jeg plukekr selvfølgelig også opp hvis hunden gjør fra seg på gressplen i parker ol også, hadde ikke likt hvis mitt barn skulle rulle seg i hundebæsj når det lekte.

Det er, bokstavlig talt, noe dritt å tråkke i hundebæsj, og jeg forstår godt de som blir forbannet på at folk ikke plukker opp etter seg.

Skrevet

Jeg plukker alltid opp, også i skogen for det meste. Det er fryktelig irriterende med alle disse som ikke plukker opp og jeg vil ikke være en sånn eier! Nå som jeg har hatt valp de siste månedene har det også vært et problem at han har spist bæsjen som ligger på bakken og da har jeg irritert meg litt ekstra over at ikke folk kan plukke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...