Gjest me Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Vi har kjøpt Nicole stoler fra Boconsept. http://www.boconcept.se/default.aspx?id=75...amp;ImageID=326 Får ikke satt på trekket til stolene. Nå har vi prøvd alle måter vi kan komme på, inkludert å ta stolene fra hverandre igjen, men vi får det bare ikke til. Noen som har tilsvarende og vet hvordan man får på trekket?!?
Arwen Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Ja, men kan ikke skjønne hva dere ikke får til. Jeg har to trekk og har ikke hatt trøbbel med noen av de :klø: Trekk ryggen på (med makt) snu stolen (som er ferdig montert) og fest setet med borrelåsen.
punkyB Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Har andre stoler fra BoConcept hvor man også skal dra på trekket. Mener det var trangt men at det gikk greit. Man skal vel ikke skru stolen helt igjen før man tar på trekket mener jeg å huske. Kan jo rett og slett være dere har fått for små trekk ? Ring de og hør om det har skjedd før.
Arwen Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Kom på at det er en sånn flik som skal mellomryggen og setet, den må kjempes litt gjennom. Jeg er 95% sikker på at stolen skal skrus sammen først.
punkyB Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Jeg er 95% sikker på at stolen skal skrus sammen først. Jeg er bare 94,5 % sikker på at de ikke skulle det :gjeiper: Neida - ikke sikker i det hele tatt - men hvertfall så skulle ikke skruene skrus helt igjen med en gang - man skulle gjøre noe i mellom - men hva er jeg jaggu ikke sikker på.
Arwen Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 det kan stemme. Man skal trekke en del av trekket mellom ryggen og setet. Kan være at det er enklere hvis skruene ikke er skrudd helt igjen. Jeg skrudde ikke fra hverandre stolene mine da jeg byttet trekk hvertfall. (jeg har de hun linker til)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå