Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster denne? Og hvilken nyanse passer meg som har ganske lys hus (fairly light i ID foundation).

Videoannonse
Annonse
Gjest Camelia
Skrevet

Gå på et parfymeri så hjelper de deg der. Mener å huske den koster et par hundrelapper.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Den kostet i hvertfall 300 sist jeg kjøpte, og det begynner å bli lenge siden, for jeg har oppdaget mindre uttørkende alternativer i mellomtiden.

Både 1 og 2 kan passe en lys hud. 1 er rosatonet, mens 2 er gultonet. Mørkhetsgraden er identisk.

Gjest lissi32
Skrevet

325,- avhengig av den, varer en evighet hos meg, da jeg bare bruker den under øynene til fest, og på den ene kvisa jeg får pr mnd.

Anbefales.

Skrevet

Den (i nyansen 2) følger med som velkomstgave hvis du tegner abonnement på ELLE nå.

Gjest Camelia
Skrevet
Gå på et parfymeri så hjelper de deg der. Mener å huske den koster et par hundrelapper.

Jeg kjøpte den nok på taxfree når jeg tenker meg om, derfor jeg husker så lav pris... ;)

Skrevet

Den er dyr ja, og ikke noe for tørr eller sensitiv hud. Vet at det er mange som har blitt tørr av den, og jeg fikk utslett i tillegg. Var veldig vondt i 2 uker etter at jeg hadde brukt den i 3 dager:(

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Den (i nyansen 2) følger med som velkomstgave hvis du tegner abonnement på ELLE nå.

Takk for tips! Min Touche eclat gikk tom i går, så da tar jeg like gjerne noen blader med på kjøpet :-D

Skrevet
Den kostet i hvertfall 300 sist jeg kjøpte, og det begynner å bli lenge siden, for jeg har oppdaget mindre uttørkende alternativer i mellomtiden.

Samme her. Body Shop, for eksempel, har en som er klin lik Touche Eclat, men betydelig rimeligere, og mye snillere mot huden. :tommelsmil:

Skrevet
Samme her. Body Shop, for eksempel, har en som er klin lik Touche Eclat, men betydelig rimeligere, og mye snillere mot huden. :tommelsmil:

Hva heter den?

Skrevet
Hva heter den?

Lightening Touch :ler: Designmessig er den også så godt som identisk.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg foretrekker penne-highlighter/concealerne (:fnise:) fra Chanel og Elizabeth Arden; begge tørker ut mye mindre enn hva TE gjør.

Skrevet
Takk for tips! Min Touche eclat gikk tom i går, så da tar jeg like gjerne noen blader med på kjøpet :-D

Ikke for å være negativ men jeg ville aldri bestilt abonnement på Elle for å få YSL Touche Eclat.. Jeg gjorde nettopp det - men da gjaldt det Redken sjampo/balsam, tenkte at jeg må likevel ha ny Redken sjampo & balsam så da kan jeg jo like gjerne bestille abonnementet og få "gratis" blader i tillegg. Vel.. jeg betalte og fikk 3-4 blader, ingen velkomstgave.. da den først kom fikk jeg en DVD og beskjed om at de var tomme for velkomstgaven jeg hadde valgt.

*sur på Elle*

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Ikke for å være negativ men jeg ville aldri bestilt abonnement på Elle for å få YSL Touche Eclat.. Jeg gjorde nettopp det - men da gjaldt det Redken sjampo/balsam, tenkte at jeg må likevel ha ny Redken sjampo & balsam så da kan jeg jo like gjerne bestille abonnementet og få "gratis" blader i tillegg. Vel.. jeg betalte og fikk 3-4 blader, ingen velkomstgave.. da den først kom fikk jeg en DVD og beskjed om at de var tomme for velkomstgaven jeg hadde valgt.

*sur på Elle*

Jeg sendte dem like godt en mail for å forsikre meg om at jeg ville få nettopp denne velkomsgaven, og fikk følgende svar:

Hei og takk for mail. Vi har vært i en omstillingsperiode - der alle abonnenter til ELLE og ELLE Interiør er overført nye eiere og nytt kundesenter. Vi beklager forvirringen og uleilighetene dette har medført, da dette har tatt lenger tid enn forventet. Derav også denne tilbakemeldingen som er noe sent som vi beklager på det sterkeste.Det er Hjemmet Mortensen AS som utgir ELLE fra nå av.Vi er nå i gang som ELLE's nye kundesenter. Vi har akkurat fått inn 2000 YSL Consealere så vi kan garantere deg at du vil motta denne om ikke lenge.

Så da bestilte jeg.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg bestilte og BETALTE før jul da de hadde PRADA parfymen som velkomstgave. I februar hadde jeg ennå ikke hørt noe og da mailet jeg. Og fikk svar at jeg ville få YSL concealer istedet. TUSEN TAKK.. *Argh* JEg ville ha parfyme! Så da mailet jeg igjen og spurte om det ikke gikk ann å få det som de har i gave på elle interiør (elle fra YSL) men fikk bare samme standard mailen tilbake! LESER de i det hele tatt mailene?

Skrevet (endret)
Jeg bestilte og BETALTE før jul da de hadde PRADA parfymen som velkomstgave. I februar hadde jeg ennå ikke hørt noe og da mailet jeg. Og fikk svar at jeg ville få YSL concealer istedet. TUSEN TAKK.. *Argh* JEg ville ha parfyme! Så da mailet jeg igjen og spurte om det ikke gikk ann å få det som de har i gave på elle interiør (elle fra YSL) men fikk bare samme standard mailen tilbake! LESER de i det hele tatt mailene?

Jeg bestilte og betalte også da, for å få parfymen. Etter flere purringer på mail fikk jeg samle-dvd-boksen med "Absolutely fabulous" (som jeg allerede har fra før) i posten som erstatning. Jeg klaget, og fikk raskt svar- ELLE hadde nemlig byttet eiere i mellomtiden, og faktisk ansatt noen serviceinnstilte folk. De beklaget så mye, og tilbød meg en YSL Touche Eclat i tillegg til gaven jeg allerede hadde fått. Så, jeg fikk ingen parfyme, men jeg har fått et makeup-produkt jeg hadde planer om å kjøpe likevel, og en DVD-boks jeg kan gi bort i julegave. Så jeg er villig til å tilgi. :D

Endret av Quirky
Skrevet

Prøv å ring de istedet. De må da ha en service-linje? Har bestilt abonnement på Costume, for der skulle det følge med et sett på dermalogica. Har enda ikke fått det. Ringte etter at jeg hadde fått to blander, og de sa at de ventet et nytt parti som skulle sendes ut i slutten av januar, så da skulle det komme, men det gjorde det ikke!:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...