Løpegutt Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Jeg synest ikke at de smileyene som er her på forumet representerer mine følelser godt nok når jeg skal legge trykk på noe jeg skriver. Haha :gjeiper: Dessuten er det for mange av de, tar en evighet å finne frem til den riktige, så derfor bllir det bare til at jeg bruker denne; <- Men selv også den er stygg synest jeg iforhold til på andre forum. Jeg synest smileyene godt kunne fulgt samme stilen, blir så rotete når de er utformet så ulikt. Og flere av dem er altfor store. Hvis dere f.eks tar en kikk på innleggsikonene som ligger under her så synest jeg de er mye finere, dessuten er de av samme stilen, så det ser pent ut. Det kunne godt ha vært litt flere av dem da. Og så skulle det godt ann å bruke de som smileyer i tråder. De er mye mye bedre. Haha jaja... Jeg er ikke sint Noen andre som tenker over dette? eller har noe annet å tilføye? Kanskje det bare er jeg som er rar? Haha Endret 16. februar 2008 av Løpegutt
Aurela Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hvis det er til noen hjelp for å finne den bestemte smilyen du leter etter bruker jeg funksjonen ctrl + f. Hvis jeg vet at jeg vil ha en hoppende smiley skriver jeg hoppe osv. Som regel finner jeg den jeg leter etter mye raskere på den måten enn å bare lete nedover listen :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå