Gå til innhold

tips om behagelige sko


havsulen

Anbefalte innlegg

Kjøpte sko i dag!

Det beste, synes jeg, var at de er behagelige å gå i! De har stropper over anklene slik at det ikke gjør noe om bena utvider seg litt i løpet av dagen, og brede hæler som ikke er for høye. Og de er likevel elegante!

Jeg prioriterer helt bevisst komfort på en slik dag, har ikke lyst til å plages med hovne føtter i min lykkerus - så derfor ville jeg bare fortelle det, slik at andre som prioriterer komfort kan vurdere det.

De er fra Rainbow Club, og kostet 1000 kroner hos Unik brudestudio i Akersgata i Oslo. Det er de dyreste selskapsskoene jeg noengang har kjøpt, men jeg har ønsket meg dem i en spleisebursdagsgave fra foreldre/bror etc. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt behagelige, og litt alternative sko som jeg kan bruke seinere. Jeg har vært fast bestemt på å ha flate sko, det er ikke meg å ha heler.

Fant helt perfekte sko fra Campers. Samme offhvite fargen som kjolen, og flat hel med reim over rista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha Rainbow Club "jessica" som er elegante og veldig komfortable sko! Jeg vil ha litt hæler, siden jeg har kjole på og også vil danse. Går ikke med flatt for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt sko fra Linnea Rafaelli, høye i skinn, som er de mest behagelige høyhælte skoene jeg har hatt på meg noen gang! Lekre er de også, og de ser ikke nødvenigvis ut som brudesko, så jeg kan bruke de igjen :D . Kosta riktignok 1500,- da, men... De var verd det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havsulen: Jeg har kjøpt de samme skoene som deg (også hos Unik) og de er utrolig gode! Synes det var verdt å bruke så mye penger på sko for å slippe å ha vonde ben den dagen. Har også planer om å farge dem etterpå og bruke dem til selskapssko.

Gratulerer med et godt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampe

Hmmmmmmmmm. :roll::roll: nå ble jeg usikker gitt.

Hadde egentlig tenkt å spare inn på utgiftene her, :oops: men jeg er veldig enig i at sko har masse å si. :enig: Vil jo ikke at dagen skal ødelegges av dårlige og vonde sko. :veldigsur: Er det forresten vanlig å farge skoene etterpå ? Har sett at en del sko kan farges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

Ville bare si deg noen trøstens ord, Trampe.

Jeg har nemlig betalt rundt 500,- for mine sko, og de er også meeeget gode på! Jeg har bestilt dem fra BridalShoes, de er sandalaktige, med tre 'stropper' (hva i all verden heter det?) over foten fremme, og en rundt ankelen (med spenne). Helene er ca. 3 cm., og litt brede. (Man kan se dem på www.bridalshoes.com - de heter 'Lynn'. Mine er i ivoryfaregt boca...)

Jeg er iallefall kjempefornøyd med dem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...