Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Noen som vet om det finnes en analkrem hvor man bleker og mykner selve analen?
Trampe Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Altså, jeg må bare spørre - hva er "selve analen"? Er det hullet, rundt hullet eller innenfor hullet? Jeg trodde analen var innenfor hullet, men hvorfor skal man bleke innenfor der?
Gjest StockDama Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Tror ts mener bare rundt selve hullet. Håper jeg, for jeg ser ikke noe grunn til å bleke inni o.o
Trampe Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Ja, det tror jo jeg også, men jeg trodde at analen var innenfor analåpningen. Jeg er sikkert bare veldig pirkete her nå...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Ja, det tror jo jeg også, men jeg trodde at analen var innenfor analåpningen. Jeg er sikkert bare veldig pirkete her nå... Enig med deg. Analen er det som er innenfor åpningen. Får virkelig håpe det ikke er det hun mener. Forøvrig er blekemiddel til hud forbudt i Norge. På det grunnlag at det er farlig. Mykgjøring av analåpningen er vel et dårlig forslag, om du ikke vil det skal renne avføring av deg til stadighet. Og den eneste måten å få analen permanent myk er å ødelegge musklaturen bare for å si det slik. Det finnes glidemiddel spesiallaget for analsex som har en bedøvende effekt. Det bør være mer enn nok. Ellers så anbefaler jeg deg at du bør arbeide med dine egne holdninger til kropp. Å ha anstrengt forhold til noe som er naturlig, og som skal være på oss, er vel ikke akkurat sunt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå