Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar fra Flesland i natt, til USA.

Skal mellomlande først i København, deretter Chicago før jeg kommer frem til der jeg skal. Må jeg sjekke inn bagasjen på ny i København og Chicago?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet

det tviler jeg på...

Jeg hadde to fly bytter til australia, og bagasjen gikk automatisk videre...

Gjest Eurydike
Skrevet

Det får du vite når du sjekker inn på Flesland - hvis ikke er det bare å spørre. Det hender at man må transit-innsjekke, jeg har feks gjort dette noen ganger i København.

Skrevet
Det skal du ikke trenge hvis du reiser med samme flyselskap hele strekningen. Litt mer usikker hvis du skal benytte flere flyselskap.

det tviler jeg på...

Jeg hadde to fly bytter til australia, og bagasjen gikk automatisk videre...

Jeg reiser med samme flyselskap hele veien.

Det får du vite når du sjekker inn på Flesland - hvis ikke er det bare å spørre. Det hender at man må transit-innsjekke, jeg har feks gjort dette noen ganger i København.

Jeg spør nok uansett, hvis de ikke sier noe:-)

Transit-innsjekke? Jeg har reist en del, men er vanligvis ikke helt alene på sånne lange flyturer(derfor gruer jeg meg noe helt sinnsykt, og må spørre om alt:-P)

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet
Da er jeg rimelig sikkert på at du sjekker inn bagasjen din på flesland og henter den igjen på bestemmelsesstedet :)

God tur forresten! Usa er helt herlig!

Åh! Det håper jeg virkelig da, for da slipper jeg å være redd for å ikke finne ut hvor jeg skal gå i Chicago:-P(aldri vært der før)

Takk forresten:)

Skrevet

Du må gjennom immigrasjonen i Chicago, så det er mulig du må hente ut bagasjen der, ta den gjennom tollen og sjekke den inn på nytt.

Skrevet

^^ Det skulle være levere på bagdrop, ikke sjekke inn på nytt. Trøtt.

Skrevet (endret)

Det får du helt sikkert beskjed om når du sjekker inn! :)

Jeg har alltid måttet "sjekke inn bagasjen på nytt", dvs flytte bagen 50 meter :fnise: når jeg mellomlander i USA.

Det går mye bedre enn du tror skal du se, flyplassene i København og Chicago er veldig greie og oversiktlige :jepp:

Kos deg på tur!

Edit: Åja, litt seint ja.. :sjenert:

Endret av Munachimso
Skrevet
Åh! Det håper jeg virkelig da, for da slipper jeg å være redd for å ikke finne ut hvor jeg skal gå i Chicago:-P(aldri vært der før)

Takk forresten:)

Ja du må plukke med deg bagasjen etter imigrasjonskotroll i Chicago. Straks etter toll-kontroll finner du bånd hvor du setter fra deg koferten igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...